یاغی جدید باشگاه پرسپولیس تعهداتش را فراموش کرده!

کدخبر: ۱۷۶۹۰۳
مهدی طارمی با سرخپوشان روزهای تلخ و شیرین بسیاری تجربه کرد. زمانی که برانکو هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت توانست سرخپوشان را نایب قهرمان لیگ کند و با استفاده از نکات فنی خود این تیم را از قعر جدول به عنوان دومی برساند. طارمی هم با تیم برانکو به عنوان آقای گلی لیگ برتر رسید.
یاغی جدید باشگاه پرسپولیس تعهداتش را فراموش کرده!

آقای گل زمانی که به این عنوان رسید ساز جدایی خود را کوک کرد و بدون هیچ گونه اطلاعی به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست اما بعد از مدت بسیار کمی ترجیح داد به تیم سابق خود بازگردد. در آن مقطع زمانی مدیریت باشگاه و کادرفنی پرسپولیس بدون هیچ گونه برخوردی پذیرای این بازیکن شدند. طارمی لیگ شانزدهم هم برای پرسپولیس بازی کرد. باتوجه به از دست دادن بسیاری از موقعیت‌های گلزنی کادرفنی پرسپولیس با صبوری این بازیکن را تحمل کرد تا بار دیگر به عنوان آقای گلی برسد.

مهاجم سرخپوشان با مدیریت خوب و کادرفنی مجرب توانست عملکرد خوبی در رقابت‌های لیگ برتر انجام دهد تا کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران وی را به تیم ملی دعوت کند. طارمی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هفدهم هم ساز جدایی کوک کرد و خواهان پیوستن به تیم اروپایی شد. وی که مدتی در تمرینات این تیم شرکت نکرد بعد از جلسات با مسئولان باشگاه تصمیم گرفت به تمرینات بازگردد. مدیریت باشگاه از غیبت‌های طولانی آقای گل چشم پوشی کرد تا وی بدون هیچ گونه جریمه‌ای به تمرینات تیم خود باز گردد.

مدیریت باشگاه پرسپولیس اکنون در میان باشگاه‌های ایران به یک مدل تبدیل شده است. تیمی که روزهای بحرانی و مشکلات مالی بسیاری به سر می‌برد اکنون به یک آرامش خاصی رسیده که توانست در این مدت به افتخارات خوبی برسد. سرخپوشان بعد از گذشت 9 سال به قهرمانی لیگ برتر رسیدند. این تیم توانست در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک چهارم نهایی برسد. شاگردان برانکو  اخیرا هم قهرمان سوپرجام شدند.

در میان باشگاه های ایرانی، تیم پرسپولیس بیشترین پرداختی به بازیکنان خود داشت و در آینده هم تا حدودی بدهی بازیکنان خود را پرداخت می‌کند. طارمی با توجه به اینکه در تمرینات آماده سازی سرخپوشان شرکت نکرد نتوانست عملکرد خوبی از خود در سوپرجام به نمایش بگذارد و در مصاحبه‌های خود مدیریت باشگاه را زیر سوال برد که نتوانست به تعهدات خود عمل کند!

طارمی که در این چند سال اخیر با سرخپوشان توانست به افتخارات خوبی برسد اما هرگز بازیکن بی‌حاشیه‌ای نبوده و به عنوان بازیکن نتوانسته تعهدات خود را به باشگاه عرضه کند. در صورتی که باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیریت باشگاه در قبال طارمی وعده‌های خود را عملی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید