مشکل فیلم‌های توقیفی به شورای صنفی مربوط نمی‌شود

کدخبر: ۱۷۷۰۲۰
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: اکران فیلم‌های توقیفی کاملاً به وزارت ارشاد، "ابراهیم داروغه زاده" و اداره نظارت و ارزشیابی مربوط بوده و شورای صنفی نمایش هیچگونه تصمیم‌گیری و دخل و تصرفی در اکران این آثار نخواهد داشت.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص اکران فیلم‌های توقیفی گفت: اکران این فیلم‌ها کاملاً به وزارت ارشاد و "ابراهیم داروغه زاده" و اداره نظارت و ارزشیابی مربوط بوده و شورای صنفی نمایش هیچگونه تصمیم‌گیری و دخل و تصرفی در اکران این آثار نخواهد داشت.

وی درباره چگونگی اکران فیلم‌های کودک و نوجوان تصریح کرد: در جلسه دیروز شورای صنفی نمایش پیرامون اکران فیلم‌های کودک و نوجوان با منوچهر شاهسواری رئیس خانه سینما، علیرضا داد دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان و همچنین ابراهیم داروغه‌زاده که در این جلسه حضور داشتند گفت‌وگوی مفصلی انجام شد.

سخنگوی شورای صنفی در همین راستا ادامه داد: دغدغه اصلی این جلسه اکران آثار تولید شده در سینمای کودک و نوجوان بود. آثاری که معمولاً در چرخه اکران به خوبی دیده نمی‌شوند. در این جلسه قرار شد تا خانه سینما، شورای صنفی نمایش و سینما شهر تجربیات خود را به جشنواره کودک نوجوان انتقال دهند تا در تابستان امسال شاهد اکران فیلم‌های این حوزه در سینماهای کشور باشیم.

فرجی با اشاره با تصمیم‌گیری منسجم و جامع در قبال سینمای کودک خاطرنشان کرد: این قبیل جلسات در زمینه سینمای کودک و نوجوان در هفته‌های آتی ادامه خواهد داشت و امیدواریم با این ادامه آن به تغییرات عمده‌ای در راستا اکران آثار کودک برسیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید