پشت پرده شکایت‌های همزمان از استقلال

کدخبر: ۱۷۷۰۸۳
رفته رفته بر تعداد بازیکنانی که از باشگاه استقلال به AFC شکایت می کنند افزوده شده و خطر لغو پروانه فعالیت این باشگاه جدی ترمی شود.
پشت پرده شکایت‌های همزمان از استقلال

خبر ارسال مدارک مطالبات باقی‌مانده کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان به AFC مدیران و هواداران استقلال را غافلگیر کرد. حالا خطر حذف از آسیا بیخ گوش استقلال است و اگر تکلیف این دو پرونده و پرونده‌های مالی دیگر باشگاه استقلال تا 9 شهریور مشخص نشود کنفدراسیون فوتبال آسیا مثل آب خوردن استقلال را از لیگ قهرمانان آسیا کنار خواهد گذاشت. دیروز هاشم بیک‌زاده هم استقلالی‌ها را تهدید به تکراراقدام آندو وکاوه کرده است. ضمن اینکه صمد مرفاوی هم مدعی است حکم کسر امتیاز از استقلال را گرفته است. ضمن اینکه پرویز مظلومی نیز مبلغ قابل توجهی ازباشگاه استقلال طلبکار است که این مربی نیز پتانسیل اضافه شدن به این نفرات را دارد.

همزمانی شکایات از استقلال باعث شده تا شایعاتی در محافل فوتبالی ایجاد شود. گفته می‌شود ممکن است اقدام هماهنگ و ناگهانی چند استقلالی سابق در شکایت از این تیم اصلا خودجوش نیست و یک نفر پشت این اتفاقات وجود دارد که باعث تحریک آنها شده است. تا قبل از این از مدیربرنامه‌های کاوه رضایی که مشاور آندو تیموریان هم هست به عنوان متهم اصلی این ماجرا نام برده می‌شد. اما ورود مرفاوی و بیک‌زاده به این ماجرا باعث شد تا به نظر برسد کسی که پشت این اقدامات قرار دارد قدرتمندتر و پرنفوذتراز این حرف‎هااست و احتمالا اهداف و منافع مهم‌تر و بزرگ‌تری دارد. حتی گفته می‌شود کسی که این ماجرا را هدایت می‌کند به دنبال زمین خوردن استقلال و خراب کردن وجهه مدیران فعلی این باشگاه است. البته این‌ها فقط گمانه‌زنی‌هایی است که در محافل فوتبالی دیده شده و ممکن است واقعا کسی پشت پرده این شکایت‌ها وجود نداشته باشد و همه چیز به صورت خودجوش رخ داده باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید