جاده هراز بسته شد

کدخبر: ۱۷۷۵۲۲
جاده هراز برای انجام عملیات راهداری از صبح امروز هشتم مرداد بسته شد.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت : با توجه به اجرای عملیات اصلاح شیب شیروانی جاده هراز در محدوده پیج ابتهاج ، این محور ارتباطی از ساعت ۶ بامداد تا ۱۸ امروز، دوشنبه و سه شنبه بسته خواهد بود.

وی با بیان اینکه جاده هراز در روز‌های ۱۵، ۱۶ و ۱۷ مرداد در همین ساعت نیز دوباره مسدود خواهد شد، افزود: رانندگان در این مدت از جاده های جایگزین سوادکوه و کندوان برای رفت و آمد می توانند استفاده کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد خودروها در جاده کندوان نیز به دلیل آسفالت و بهسازی جاده حد فاصل تونل کندوان تا میدان امیر کبیر از ساعت 8  تا 17 روزهای شنبه، یک شنبه، دو شنبه و سه شنبه به صورت همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

وی افزود: محدودیت  تردد در جاده کندوان از ساعت  ۸ تا ۱۲ روز چهارشنبه تا ۲۰ شهریور بجز روز‌های تعطیل در جاده کندوان اعمال می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، تردد در همه محورهای ارتباطی مازندران به صورت عادی در جریان است و از نظر شرائط آب و هوایی بارش باران یا مداخله جوی مشاهده نمی شود.

هراز یکی از سه محور متصل کننده مازندران به پایتخت است که ۱۱۰ کیلومتر از مسیر۱۷۰ کیلومتری  این جاده در حوزه راهداری استان قرار دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید