حاشیه‌ های ریاست جمهوری ترامپ

کدخبر: ۱۷۷۵۸۷
فصل دوم برنامه «ما؛ مردم» با موضوع بررسی مسائل داخلی امریکا و حاشیه‌های ریاست جمهوری ترامپ از شبکه «پرس تی‌وی» به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، عاطفه سادات دربندی ـ تهیه‌کننده برنامه We the people (ما؛ مردم) ـ درباره فصل دوم و چالش‌های این برنامه، گفت: این برنامه به مسائل داخلی و اجتماعی امریکا می‌پردازد. این برنامه با حضور ترامپ در مقام ریاست جمهوری جدید آمریکا و حواشی‌های پیرامون او از ابتدای ورود به کاخ سفید تا حاشیه‌های مربوط به شخصیت وی، برای مخاطبان جذابیت پیدا کرده است. دریافت بازخوردهای چند میلیونی از بینندگان در قالب مراجعه به ویدئوهای برنامه در فضای مجازی و اظهارنظر درباره برنامه، این موضوع را تایید می‌کند.

تهیه‌کننده برنامه «ما؛ مردم» با اشاره به فصل اول این برنامه افزود: ما فصل اول این برنامه را با تمرکز بر مسائل و مشکلات داخلی آمریکا در ۱۳ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای، تولید و به روی آنتن بردیم. همچنین فصل دوم  We the people را به دلیل بازخورد و استقبال فراوان مخاطبان برنامه و با تمرکز بر حواشی ریاست جمهوری ترامپ تولید کردیم.

دربندی با بیان موضوعات هر قسمت از برنامه ادامه داد: هفدهمین قسمت این برنامه با اجرای بهمن نورایی به روی آنتن می‌رود و دو کارشناس از خارج کشور به همراه یک کارشناس در استودیو، مجری برنامه را همراهی می‌کنند و در هر قسمت  با توجه به موضوع و محتوای برنامه، گزارش‌های متنوعی از آمریکا برایمان ارسال و در برنامه پخش می‌شود. منع ورود مسلمانان به آمریکا، قاچاق دارو، وام‌های دانشجویی، سفر ترامپ به عربستان، همه از جمله موضوعاتی هستند که در برنامه به آنها پرداخته شده است.

او درباره نام این برنامه گفت: اگر توجه کرده باشید، قانون اساسی آمریکا با این عبارت یعنی We the people شروع می‌شود و بیانگر این است که ما به سفیدپوستان و مردان آمریکا همیشه بها داده‌ایم؛ زیرا در ابتدا زنان و سیاه پوستان در آمریکا حق هیچ گونه رأی نداشتند و مورد احترام قرار نبودند. درست است که در حال حاضر زنان از حق رأی برخوردارند اما این دوگانگی و تبعیض کماکان در جامعه آمریکا به چشم می‌خورد و در تظاهرات‌ها و اعتراضات، مردم گاه با پلاکاردهایی با این عبارت We the people شرکت کرده و اعتراض خود را از این همه تبعیض به گوش همگان می‌رسانند.

به نقل از روابط عمومی پرس تی‌وی، عوامل برنامه «ما؛ مردم» عبارتند از:

حمیدرضا جوادی و ناصر طهماسبی (نویسنده)، عادل عباسی (تدوینگر)، شهرزاد خانی پور(دستیار تهیه)، حامد عزیزی (گرافیست)، فرشته نژاد (ساخت موسیقی برنامه)، معصومه عابدینی (هماهنگی مهمانان خارجی و داخلی برنامه).

برنامه «ما؛ مردم» روز یکشنبه ساعت ۱۳:۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش آن روزهای دوشنبه ساعت ۸:۰۰ و ۲۴:۰۰، سه شنبه ساعت ۱۸:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ به وقت تهران به روی آنتن می­‌رود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید