تنش در جلسه‌ پرسپولیس و استقلال با صداوسیما

کدخبر: ۱۷۷۹۲۱
جلسه سه جانبه مسئولان تلویزیون، مسئولان فوتبال و برخی از نمایندگان مجلس بر سر حق پخش فعلا به نتایج مثبتی نرسیده است.
تنش در جلسه‌ پرسپولیس و استقلال با صداوسیما

از صبح امروز جلسه‌ای 3 جانبه میان برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال و نمایندگان تلویزیون شامل قائم مقام صداوسیما و مدیر شبکه 3 در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد که قرار بود در این جلسه در خصوص بحث حق پخش فوتبال صحبت‌هایی مطرح شود اما تا این لحظه فعلا اخبار خوشایندی از آن به بیرون درز پیدا نکرده است.

در قسمت اول این جلسه برخی از نمایندگان مجلس همانند علی مطهری و برخی دیگر از نمایندگان با رویکردی حمایتی از فوتبال اعلام کردند که نگاه مثبتی به فوتبال وجود دارد و نظر مجلس بر روی حمایت از فوتبال است.البته در ادامه همین جلسه طرفین به جمع بندی خاصی نرسیده‌اند و حتی اختلافات میان نمیاندگان صداوسیما با مدیران فوتبالی بالا گرفت.

قائم مقام و مدیر شبکه سوم سیما در قسمت اول جلسه اعلام کردند که صداوسیما پولی ندارد تا برای حق پخش به فوتبال بپردازند که این موضوع با واکنش مدیران 2 باشگاه پرطرفدار پایتخت همراه بود.

علی اکبر طاهری و رضا افتخاری سرپرست و مدیرعامل استقلال هم با شنیدن موضع صداوسیما اعلام کردند که بیشتر از این نمی‌توانند اجازه پخش بازی‌های تیم‌شان از تلویزیون را بدهند.

فعلا تنفس اعلام شده و طرفین محل جلسه را ترک کرده‌اند اما در ادامه این نشست 3 جانبه باید دید در نهایت چه تصمیمی برای حق پخش فوتبال اتخاذ خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید