تغییر مکان یوزپلنگ روی پیراهن جدید شاگردان کی‌روش!

کدخبر: ۱۷۸۰۸۴
در طرح لباس جدید تیم ملی فوتبال ایران که برند آلمانی آدیداس آن را طراحی کرده است، مکان یوزپلنگ تغییر می‌کند.
تغییر مکان یوزپلنگ روی پیراهن جدید شاگردان کی‌روش!

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از اینکه برند مطرح و معتبر آدیداس برای همکاری با فدراسیون فوتبال ایران و اسپانسرینگ پیراهن تیم ملی بزرگسالان فوتبال کشورمان انتخاب شد، از همان زمان انتخاب طرح و شکل لباس‌های تیم ملی از سوی فدراسیون برای این برند مطرح شد، هرچند که طی یک سال گذشته شاگردان کی‌روش با ساده‌ترین طرح ممکن و با لباس‌های ساده سفید رنگ مقابل حریفان به میدان رفتند.

بر همین اساس و طبق آخرین طرح‌های پیشنهاد شده به آدیداس طرح لباس جدید تیم ملی تقریباً مشخص شده و فقط مکان درج عکس یوزپلنگ بر روی آن باقی مانده است.

البته بحث فنی نیز روی لباس آینده تیم ملی و موضوع یوزپلنگ تأثیرگذار بوده و در صورتی که موضوع درج عکس یوزپلنگ در جای همیشگی روی سیستم خنک کنندگی‌ لباس‌های جدید تأثیرگذار باشد به طور حتم مکان عکس این حیوان تغییر کرده و به احتمال بسیار زیاد یوزپلنگ روی سرشانه‌‌ها یا بازوی لباس جدید جهش خواهد کرد.

در همین خصوص نشست نهایی بین مسئولان بخش حقوقی و بازاریابی فدراسیون فوتبال با مسئولان آدیداس در خاورمیانه در آینده‌ای نزدیک برگزار شده و در این جلسه جزئیات توافق و زمان رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی مشخص خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید