محتمل ترین ترکیب استقلال در برابر همنام خوزستانی

کدخبر: ۱۷۸۲۰۸
سرمربی استقلال برای بازی با استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر نسبت به بازی با صنعت نفت آبادان بازیکنان زیادی در اختیار دارد که می تواند از بین آنها ترکیب اصلی خود را انتخاب کند.
محتمل ترین ترکیب استقلال در برابر همنام خوزستانی

به گزارش ورزش سه، استقلال برای بازی جمعه شب محرومیت امید نورافکن، مهدی قائدی و مجید حسینی را پایان یافته می بیند، کارت بازی مجتبی جباری صادر شده است و چپاروف هم با رسیدن به آمادگی کامل می تواند فردا در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود و همه این مسائل ثابت می کند آبی ها فردا با ترکیبی جذاب به دنبال اولین برد فصل خواهند بود.

پژمان در خط دفاع تنها نیست

فردا روزی است که پژمان منتظری می تواند ثابت کند بهترین دفاع وسط فوتبال ایران است. منتظری در بازی اول برابر صنعت نفت عظیم گوگ جوان را کنار خود می دید و نتوانست توانایی های خود را به طور کامل نشان بدهد ولی در بازی فردا شب برابر استقلال خوزستان مجید حسینی محرومیتش تمام شده و می تواند زوج کاملی را در کنار منتظری تشکیل بدهد.

فردا وریا غفوری در دفاع راست و میلاد زکی پور در پست دفاع چپ برای استقلال به میدان خواهند رفت و تلاش می کنند روزخوبی را برای تیم شان رقم بزنند.

چشمی- نورافکن؛ زوج طلایی منصوریان

روزبه چشمی و امید نورافکن فردا برای اولین بار در یک بازی رسمی در کنار هم قرار می گیرند، زوجی جوان و جنگنده  که فردا می خواهند ثابت کنند امید ابراهیمی در بازگشت از مصدومیت کار ساده ای برای رسیدن به ترکیب اصلی نخواهد داشت.

اگر اتفاق خاصی نیفتد فردا داریوش شجاعیان و حسن بیت سعید وینگرهای چپ و راست استقلال خواهند بود و سرور چپاروف هم با سابقه دوبار مرد سالی درآسیا در پست هافبک پشت مهاجم بازی می کند.

شهباززاده به دنبال بازگشت رویایی 

سجاد شهباززاده فردا به عنوان تک مهاجم استقلال تلاش می کند اولین گل خود را در دومین بازی به ثمر برساند تا در همین ابتدای کار از قافله آقای گلی عقب نماند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر استقلال خوزستان به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، سرور چپاروف، حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید