افزوده شدن یک امکان جدید به واتس اپ

کدخبر: ۱۷۸۳۸۴
کاربران واتس اپ با دریافت آخرین نسخه بتای این اپلیکیشن می توانند Status هایی با پس زمینه رنگی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این خصوصیت در بیلد 2.17.291 اپلیکیشن مشاهده شده که قبلا قابلیت دسترسی به میان برها روی آیکن اپلیکیشن را برای کاربران به ارمغان آورده بود.
افزوده شدن یک امکان جدید به واتس اپ

استاتوس های واتس اپ به استوری های اینستاگرام شباهت دارند. برای ساخت و اشتراک گذاری یکی از آن ها کافیست که به تب مخصوص استاتوس در اپلیکیشن مراجعه کرده و روی آیکن مداد در گوشه پایین و راست صفحه اشاره کنید.

اینجا می توانید فونت نوشته و رنگ پس زمینه استاتوس هایتان را عوض کنید و به آن ها ایموجی اضافه کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای دسترسی به این قابلیت می بایست اول از همه عضو کانال بتای واتس اپ شده و سپس آخرین بیلد اپلیکیشن را از گوگل پلی استور دانلود کنید.

قابلیتی که از آن صحبت کردیم ظاهرا به شکل آزمایشی و محدود به بتای واتس اپ اضافه شده و هنوز همه کاربران به امکان گذاشتن استاتوس هایی با پس زمینه رنگی دسترسی ندارند. با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که قابلیت مذکور چه زمانی به نسخه اصلی واتس اپ راه پیدا می کند.

البته آزمایشی بودن قابلیت مذکور این احتمال را هم در پی دارد که واتس اپ به طور کامل از ارائه آن در نسخه نهایی اپلیکیشن منصرف شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید