سرمربی استقلال تاکتیک تیمش را «لو» داد؟

کدخبر: ۱۷۸۹۷۲
استقلال در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران فردا شب در استادیوم ازادی یک بازی مهم و حساس برابر تراکتور سازی تبریز خواهد داشت. امتیاز های این بازی برای هر دو تیم لازم و حیاتی است.
سرمربی استقلال تاکتیک تیمش را «لو» داد؟

علیرضا منصوریان پیش از بازی با استقلال خوزستان اعلام کرد که تیمش مالکانه بازی می کند و این برای برخی سوال شده که آیا تاکتیک تیم لو داده شده بود؟

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که یک مربی مثل کی روش حتی دوست ندارد حریفش بفهمد که کدام بازیکن مصدوم است و ساعت تمرین چه زمانی است و حتی مدعوین به اردو چه کسانی هستند و یا تاکتیک بازی تیم ملی ایران چیست، یکی از مواردی که علیرضا منصوریان در آن با انتقاد مواجه شده است اعلام نوع و جنس بازی استقلال پیش از ورود به هفته دوم است.

منصوریان اعلام کرد که می خواهد مالکانه تیمش را به میدان بفرستد  البته در این کار هم تا حدود زیادی موفق بود چون مالکیت توپ در این دیدار برای استقلال در حدود ۷۰ درصد بود که مالکانه را معنی می کرد.

با این حال اما دو نکته وجود داشت:

اول اینکه به نظر می رسید عبدالله ویسی پیش از ورود به میدان  طراحی بازی خاصی برای  بازی مالکانه استقلال دیده بود. او دقیقا می دانست که استقلال نه پاس پشت دفاع، نه بازی سرعتی، نه روی ضد جمله بلکه با حفظ توپ می خواهد شاگردان او را زمین گیر کند و انگار ساعت ها برای استقلال خوزستان در این رابطه صحبت کرده بود و تیمش را با حوصله عقب نگه داشته بود تا استقلال مالک توپ باشد اما در میانه زمین و نه در یک سوم دفاعی استقلال خوزستان.

دوم اینکه  استقلال با وجود ۷۰ درصد مالکیت اما نتوانست با همین نسبت وارد ۱۸ قدم شود و موقعیت های خطرناکی ایجاد کند. در واقع استقلال خوزستان به نظر می رسید توپ را به هم نام تهرانی داده و خودش رفته بود عقب و تماشا می کرد تا بازی تمام شود.

اینکه منصوریان پیش از بازی جنس و نوع بازی تیمش را فاش کرد پرسشی است که بسیاری از هواداران این تیم دارند و البته برخی کارشناسان هم هستند که تاکید دارند مالکیت توپ در نیمه زمین معنای مالکانه نمی دهد و مالکانه زمانی درست است که توپ در زمین حریف در مالکیت تیم خودی درآید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید