طارمی امشب نیمکت‌نشین می شود ؟

کدخبر: ۱۷۸۹۸۲
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در بازی امشب برابر نفت تهران برای اولین بار در این فصل هر سه مهاجم خود را در اختیار خواهد داشت.
طارمی امشب نیمکت‌نشین می شود ؟

 گادوین منشا و علی علیپور هر کدام یک بازی از دو بازی گذشته را به دلیل مصدومیت یا محرومیت از دست دادند تا مهدی طارمی انتخاب اول هر دو بازی گذشته پرسپولیس در خط حمله باشد. در شرایط عادی، طارمی احتمالا به دلیل دور بودن از تمرینات و حضور نداشتن‌اش در اردوی پیش‌فصل دو بازی اول را از دست می‌داد. اما دست بسته برانکو باعث شد او در هر دو بازی حضور داشته باشد. بازی با نفت تهران، اولین بازی است که برانکو هر سه مهاجم خود را در اختیار دارد و این می‌تواند اولین نیمکت‌نشینی مهدی طارمی که فعلا ناآماده است را رقم بزند.

برانکو البته روی مهدی طارمی حساب می‌کند اما در برنامه‌ریزی‌هایش همان‌طور که خودش پیش از این شروع فصل گفته بود قصد داشت مهدی طارمی را در بازی با الاهلی به آمادگی برساند. بنابراین ممکن است با رسیدن علیپور و منشا او به برنامه سابق خود برگردد و از طارمی تنها برای دقایقی استفاده کند. آقای گل دو فصل گذشته لیگ برتر در دو بازی اول چندان آماده نبود و هنوز در لیگ گل نزده است. اگرچه گل زدن او در بازی دوستانه دو روز پیش با اروند خرمشهر نوید بازگشت او به مرز آمادگی بود و احتمال دارد برانکو را برای آماده بودن او متقاعد کرده باشد.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید