آشتی‌کنان فوتبالیست های چاقو کش ایرانی ! +عکس

کدخبر: ۱۷۹۰۶۲
دو فوتبالیست یاغی ایرانی برای فرار از محرومیت های در نظر گرفته شده پس از برپایی جنجال های حاشیه ایی سریع تصمیم به آتش بس و آشتی گرفتند.
آشتی‌کنان فوتبالیست های چاقو کش ایرانی ! +عکس

حضور همزمان دو تیم پیکان و تراکتورسازی دیروز در هتل المپیک جنجال‌آفرین شد. پیکانی‌ها برای بازی مقابل ذوب‌آهن و تراکتوری‌ها برای بازی با استقلال در هتل المپیک اردو زده‌اند. دیروز و در حالی که بازیکنان دو تیم در لابی هتل حضور داشتند امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی که سابقه درگیری در بازی دوستانه پیکان و تراکتورسازی را داشتند با هم درگیری لفظی پیدا کردند و لحظاتی بعد به جان هم افتاده و حسابی کتک‌کاری کردند. این اتفاق زمانی افتاد که محمد ابراهیمی قصد داشت این دو بازیکن را آشتی بدهد اما کار به دعوای شدیدتری کشید. حاتمی هم که با سلاح سرد(چاقو) به صادقی حمله کرده بود شیشه‌های هتل المپیک را شکست! در نهایت با دخالت اطرافیان دو طرف درگیری از هم جدا شدند و دعوا به پایان رسید. این دو بازیکن چند سال پیش در استقلال همبازی بودند و به همین دلیل احتمالا این دعوا دلیلی کهنه‌ تر از بازی دوستانه پیش فصل پیکان و تراکتورسازی دارد.

اما این دوبازیکن دیشب با پا در میانی اطرافیان با هم آشتی کردند. از آن جایی که برخی از رسانه ها دیروز اعلام کرده بودند این دوبازیکن از سوی کمیته اخلاق محروم خواهند شد آنها برای خاتمه دادن به این موضوع و فرار از محرومیت ها آشتی کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید