طارمی در مسیر جاودانگی

کدخبر: ۱۷۹۰۶۷
مهاجم پرسپولیس با دو گلی که دیشب مقابل نفت تهران به ثمر رساند بار دیگر برای کورس اقای گلی خیز برداشت و در صورت محقق نمون این مهم در لیگ هفدهم در فوتبال ایران جاودانه خواهد شد.
طارمی در مسیر جاودانگی

در دو هفته اول لیگ برتر، پرسپولیس فقط شبحی از مهدی طارمی را در ترکیب داشت. نام مهدی، در فهرست بازیکنان تیم دیده می‌شد اما خود واقعی‌اش، هنوز به کالبد بی‌رمق مرد شماره 9 تزریق نشده بود. بعد از خشکسالی در سه مسابقه، او اولین گل‌اش را در یک نبرد دوستانه به اروند خرمشهر زد. اروند، حریف دست و پا بسته‌ای به نظر می‌رسید اما همه آن‌هایی که حتی چند فریم از این مسابقه را تعقیب کرده بودند، از نقشه‌های جدی طارمی و مسلمان برای یک بازگشت شکوهمندانه خبر داشتند. سناریو، خط به خط جلوتر رفت. درست همان‌طور که قرمزها می‌خواستند.

 در نیمه اول بازی با نفت، هنوز خبری از ضربه‌های سهمگین به پیکر حریف نبود اما تیم برانکو نیمه دوم را با عطشی وصف‌ناشدنی آغاز کرد. محسن، برای مهدی موقعیت ساخت و توپِ طارمی، به گوشه بالای دروازه نفت رفت تا استخراج سومین پیروزی از چاه نفت، آغاز شود. لیگ برای مهدی طارمی، از دیشب آغاز شد. از یک ضربه بغل پای دیدنی، که هنر مهاجم بوشهری را به نمایش گذاشت. از یک پاس گل به فرشاد احمدزاده، که نسخه حریف را پیچید و از یک شوت تماشایی، که سند تحقیر رقیب بود.

 دو گل و یک پاس گل، شب رویایی مرد شماره 9 تیم پرفسور را ساخت. مردی که برای پیدا کردن دوباره خودش، به چند هفته زمان نیاز داشت اما باز هم نشانی را درست رفت و راه را گم نکرد. او در این مدت، با انبوهی از انتقادها، سرزنش‌ها و پیش‌بینی‌های تلخ روبرو شده بود اما نبض گلزنی‌اش را دوباره به کار انداخت. طارمی، حالا دوباره نفس می‌کشد. حالا دوباره زنده است. بوی باروت، از ساق‌های او بلند شده است. حرارت و شعله، نشانه‌های فعالیت دوباره یک آتشفشان هستند و آتشفشان بوشهری خط حمله پرسپولیس، دوباره زندگی را از سر گرفته است.

دیشب نیز برانکو در کنفرانس خبری بعد از بازی به این نکته تاکید کرد که از مهدی طارمی انتظار داریم که بتواند مقام فصل گذشته‌اش (آقایی گلی) را تکرار کند و خوب عمل کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید