دلیل افزایش تعداد مصدومان استقلال چیست؟

کدخبر: ۱۷۹۱۱۵
تعداد قابل توجهی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران از ابتدای فصل تاکنون در مقاطع مختلف به دلیل مصدومیت بازی های این تیم را از دست داده اند.
دلیل افزایش تعداد مصدومان استقلال چیست؟

مصدومیت تعدادی از بازیکنان استقلال مقابل تراکتور سازی آنها را دچار مشکل کرده بود. آبی‌ها در حالی به استقبال لیگ هفدهم رفتند که علاوه بر ابراهیمی و کریمی که قبل از فصل جراحی کردند، پادوانی، اسماعیلی و باقری را هم در تمرینات پیش فصل مصدوم دیدند تا این سه بازیکن لااقل در سه بازی ابتدایی فصل حضور نداشته باشند.

با گذشت سه هفته از آغاز مسابقات و در حالی که انتظار می‌رفت بازیکنانی که در اردوی پیش فصل مصدوم شده بودند زودتر از این سلامتی شان را بازیابند، نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه آبی پوشان دو بازیکن دیگر خود را هم مصدوم دیدند تا برای دیدار حساس مقابل تراکتورسازی با احتساب امید ابراهیمی در بین آسیب دیدگان، منصوریان ۶ بازیکن خود را برای این دیدار سرنوشت ساز در اختیار نداشته باشد.

به نظر می‌رسد علیرضا منصوریان باید در این زمینه دست به یک واکاوی زده تا دلیل مصدوم شدن این همه بازیکنش در همین هفته‌های ابتدایی فصل را پیدا کند. بعید نیست در غیر این صورت  شمار مصدومان استقلال همچنان رو به فزونی بوده و این تیم در هفته‌های آینده با مشکلات بیشتری در این زمینه مواجه شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید