گوشی موبایلی که مانند فولاد سفت و سخت است!

کدخبر: ۱۷۹۴۳۹
چند سالی است که سامسونگ یک نسخه گوشی هوشمند با بدنه محکم از پرچم‌داران خود می‌سازد و اگر این گوشی را داشته باشید دیگر نباید نگران افتادن آن از دست خود باشید.
گوشی موبایلی که مانند فولاد سفت و سخت است!

گلکسی S8 اکتیو اسمارت فونی مقاوم با مشخصات پرچم‌دار محبوب سامسونگ، S8 است. ورژن اکتیو S8 با ورژن اصلی S8 در مشخصات کلی یکسان هستند و تنها در برخی از جزئیات تفاوت‌هایی دارند. ظاهر اینم گوشی‌های هوشمند به‌ کلی با یکدیگر متفاوت است و دیگر در نسخه اکتیو خبری از صفحه‌نمایش لبه به لبه نیست.

ازجمله تفاوت‌های گلکسی S8 اکتیو با گلکسی S8 رزولوشن تصویر و عمر باتری است. البته تفاوت‌ها چشمگیر نیستند. از جذابیت‌های ویژه گلکسی S8 صفحه‌نمایش خمیده و لبه به لبه آن بود که این جذابیت در ورژن اکتیو به‌کلی حذف‌شده است و ظاهر متفاوتی پیداکرده است. با گلکسی S8 اکتیو دیگر خیالتان راحت است گوشی هوشمند گران‌قیمت شما در برابر ضربه مقاوم است و اگر گوشی از دستتان بیفتد نفس راحتی می‌کشید!

S8 اکتیو در آمریکا عرضه می‌شود و از پردازنده ۸۳۵ اسنپدراگون بهره برده است. حافظه رم S8 اکتیو ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت است. از نکات مثبت گلکسی S8 اکتیو می‌توانیم به ظرفیت باتری بالای آن اشاره‌کنیم. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است و با خرید این گوشی هوشمند نیازی نیست نگران خاموش شدن تلفن خود باشید.

با ما همراه باشید تا در جدول زیر به مقایسه دقیق‌تر S8 اکتیو با S8 و S8+ بپردازیم:

گلکسی S8 اکتیو، نسخه مقاوم گلکسی S8

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید