ستاره دنیای فوتبال به بارسلونا نزدیک‌تر شد

کدخبر: ۱۷۹۵۹۳
قرار نگرفتن نام هافبک هجومی برزیلی قرمزپوشان مرسی‌ساید در فهرست بازیکنان این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا، احتمال پیوستن او به بارسلونا را تقویت کرد.
ستاره دنیای فوتبال به بارسلونا نزدیک‌تر شد

باشگاه لیورپول دیروز فهرست 18 نفره بازیکنانش برای دیدار امشب برابر هوفنهایم در دور رفت پلی‌آف صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد که در این فهرست نام فیلیپه کوتینیو به چشم نمی‌خورد.

اگرچه برخی منابع دلیل قرار نگرفتن نام او در این فهرست را مصدومیت ستاره برزیلی لیورپول از ناحیه کمرعنوان کرده‌اند اما این اتفاق می‌تواند نشانه‌ای از محتمل بودن جدایی وی از تیم تحت هدایت یورگن کلوپ برای پیوستن به بارسلونا باشد خصوصاً که خود او اخیراً از باشگاه تقاضا کرده با انتقال او به بارسلونا موافقت کند. کوتینیو در بازی شنبه شب تیمش در خانه واتفورد در هفته نخست لیگ برتر انگلیس هم شرکت نداشت و اکنون هم نمی‌تواند تیمش را در بازی حساسی که در تعیین سرنوشت حضور تیم چهارم فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در لیگ قهرمانان تأثیرگذار خواهد بود، همراهی کند.

انتشار شایعه پیوستن کوتینیو به بارسلونا در شرایطی است که گروه ورزشی فنوی، مالک باشگاه لیورپول روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به هیچ پیشنهادی برای فروش کوتینیو گوش نمی‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید