کابینه دوازدهم / 4 وزیر پیشنهادی که فردا کار سختی پیش رو دارند

کدخبر: ۱۷۹۶۱۹
سه‌شنبه هفته گذشته لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم از سوی رئیس‌جمهوری به مجلس بدون ذکر نام وزیر پیشنهادی علوم به مجلس ارائه شد. فردا مجلس کار بررسی رای اعتماد به کابینه دوازدهم را آغاز می کند.
کابینه دوازدهم / 4 وزیر پیشنهادی که فردا کار سختی پیش رو دارند

به گزارش اقتصادنیوز ، عدم معرفی وزیر علوم به مجلس و تصمیم برای معرفی سرپرست برای وزارت علوم در شرایطی ازسوی رئیس‌جمهوری اتخاذ شده است که این روزها مجلس سرگرم بررسی برنامه‌های 17 وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای حضور در کابینه دوازدهم است.

از همین رو از چند روز قبل وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس حضور یافته و سرگرم رایزنی هستند. این رایزنی‌ها از روز گذشته به دلیل نزدیک شدن روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی که فردا (سه‌شنبه)تعیین شده، شدت بیشتری پیدا کرده است.

براساس گزارش‌ها ظاهرا وضعیت وزرای پیشنهادی کشور (عبدالرضا رحمانی‌فضلی)، فناوری و ارتباطات (محمدجواد آذری‌جهرمی)، تعاون، کار و رفاه اجتماعی (علی ربیعی) و آموزش و پرورش (سیدمحمد بطحایی) چندان خوب نیست، هرچند ممکن است رایزنی‌ها و نتیجه بررسی برنامه‌های ارائه شده از سوی این وزرا نتیجه را به نفع آنها تغییر دهد. همچنان‌که روز گذشته علی مطهری نایب‌رئیس مجلس از احتمال رای نیاوردن دو وزیر معرفی شده خبر داد. بر این اساس حداقل دو وزیر، کار سختی برای کسب رای اعتماد از مجلس در پیش دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید