رئیس جنبش اسلامی فلسطین دستگیر شد

کدخبر: ۱۷۹۶۸۶
نیروی ویژه پلیس رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه به منزل شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی ۱۹۴۸ در شهر ام الفحم یورش برده و او را دستگیر کردند.

به گزارشایسنا،‌ مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی گزارش داد، شمار زیادی از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه به شهر ام الفحم یورش برده و پس از حمله به منزل شیخ رائد صلاح و به هم ریختن اثاثیه‌های منزلش، او را به اسارت گرفته و به منظور تحقیق و بازجویی به شاباک تحویل دادند.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای ویژه پلیس پس از حمله به منزل شیخ رائد صلاح در شهر ام الفحم او را بازداشت کرده و به اتهام ترویج خشونت و حمایت از فعالیت‌های جنبش اسلامی که اخیرا ممنوع الفعالیت شده است، مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی پس از حوادث و درگیری‌های اخیر در مسجد الاقصی هجمه گسترده‌ای را علیه شیخ صلاح به راه انداخته و او را به ترویج خشونت و تشویق فلسطینیان به مقابله با صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی متهم کرده بود.

شیخ رائد صلاح تاکنون بارها به اسارت دشمن صهیونیستی درآمده است که آخرین بار آن در ماه مه سال گذشته بود. او ۹ ماه به اتهام به اصطلاح ترویج خشونت در خطبه وادی الجوز حبس شد و در ژانویه سال جاری آزاد شد.

رژیم صهیونیستی تاکنون بارها درصدد ترور این شخصیت برجسته فلسطینی برآمده است اما هرگز موفق به این کار نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید