تاجگردون:آخوندی در وزارت راه باقی می‌ماند

کدخبر: ۱۷۹۷۸۲
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رای من به ابقای «عباس آخوندی» در دولت دوازدهم مثبت است، گفت: آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی در دولت بعد باقی خواهد ماند.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص معرفی عباس آخوندی به مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی گفت: وی دو بار تاکنون استیضاح شده و هر بار نسبت به دفعه قبل رای در مجلس بیشتری آورده است، همین امر نشان می‌دهد که آخوندی تبحر خوبی در قانع کردن نمایندگان دارد.

وی ادامه داد: عملکرد آخوندی در طول چهار سال گذشته نشان از تسلط خوب وی در این حوزه دارد که مهم‌ترین آنها توسعه و نوسازی ناوگان هوایی کشور بوده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه افزود: آخوندی و تیم وی در وزارت راه وشهرسازی توانستند بعد از رایزنی‌های طولانی و ارتباط‌گیری‌های مختلف، ده‌ها فروند هواپیمای نو خریداری کنند. آن هم در صورتی که حداکثر پرداختی دولت به عنوان خریدار 15درصد بوده و بقیه از طریق منابع اعتباری خارجی تامین شده است.

عضو فراکسیون امید تصریح کرد: آخوندی در مناطق روستایی و شهری نیز فعالیت مثبتی انجام داده است و در بخش توسعه راه‌ها که یکی از امور زیربنایی کشور است توانسته اقدامات قابل قبولی داشته باشد.

تاجگردون تاکید کرد: مسلماً رای من به آخوندی مثبت است و فکر می‌کنم وی در دوره بعد نیز به عنوان وزیر راه و شهرسازی در دولت بعد باقی بمانند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید