تذکر جدی مربی استقلال به جباری + عکس

کدخبر: ۱۷۹۹۶۹
اسکوربرد ورزشگاه دقیقه ۶۸ مسابقه را نشان می‌داد که دستور تعویض مجتبی جباری صادر شد. شماره هشت استقلال که از این تعویض شوکه شده بود، به سمت تابلوی تعویض رفت ولی از زمین خارج نشد. جباری صحبتی با علیرضا منصوریان داشت که موجب شد سرمربی استقلال این تعویض را به تاخیر بیاندازد. طبق صحبت محمدرضا احمدی گزارشگر مسابقه، جباری از این تعویض شاکی بود و با جر و بحثی که با کادرفنی داشت از زمین خارج نشد. حالا مربی استقلال در خصوص اعتراض جباری به وی تذکری محکم داده است.
تذکر جدی مربی استقلال به جباری + عکس

علی چینی پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل سایپا، به خبرگزاری تسنیم گفت:« ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم، یک بازی خیلی مقتدرانه و مالکانه ! سبک بازی استقلال تغییر کرده، اما سایپا کار خاصی نکرد و دل به ضدحملات دوخته بود. ما موقعیت‌سازی کردیم، اما موقعیت‌سازی‌مان تبدیل به موقعیت‌سوزی شد.» 

وی با اشاره به تعویض مجتبی جباری و عصبانیت منصوریان در آن صحنه، خاطرنشان کرد:‌« ما تعویض‌های‌مان را از قبل مشخص کرده بودیم. جباری قرار بود تعویض شود، اما در آن صحنه، منصوریان متوجه شد که نباید او را تعویض کند، چون یعقوب کریمی خسته بود.»

قائدی استقلال

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود جباری از اینکه متوجه شد باید بیرون بیاید، عصبانی شد، گفت:« نه، او عصبانی نشد. در آن سر و صدا، شما مجبور هستید که بلند صحبت کنید. جباری باید یاد بگیرد عصبانی نباشد و کمی صبور باشد.»

مجتبی جباری

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید