فدراسیون مسلمانان اسپانیا حملات تروریستی بارسلون را محکوم کرد

کدخبر: ۱۸۰۱۴۴
فدراسیون مسلمانان اسپانیا امروز (شنبه)، حمله تروریستی بارسلون را بشدت محکوم کرد.

«یوسف فرناندز» دبیر فدراسیون مسلمانان اسپانیا، در بیانیه ای همچنین از همه مسلمانان اسپانیا خواست متحد شوند و برای جلوگیری از توفیق تلاش تروریست ها و افراط گرایان در ایجاد تفرقه به بقیه جامعه اسپانیا بپیوندند.

فدراسیون همچنین از همه مسلمانان خواست که به سازماندهی و مشارکت در فعالیت های مختلف محکومیت تروریسم در سطح محلی و ملی‌ بپردازند .

این سازمان از دولت اسپانیا نیز خواست تا در کنار دیگر کشورها برای ایجاد یک همکاری موثر در مبارزه علیه این پدیده در سطح بین المللی کار کند و از تلاش های کشورهایی که علیه تروریسم می‌ جنگند، حمایت نماید.

فدراسیون ضمن ابراز همدلی و همدردی با خانواده قربانیان و مجروهان و آرزوی بهبودی هر چه زودتر مجروهان افزود: این حمله به حملات دیگر تروریستی که در مناطق مختلف جهان از جمله فرانسه، انگلیس، آلمان، سوریه، عراق، مصر، تونس، لیبی‌ و دیگر کشورها اتفاق افتاده باعث تعداد زیادی کشته و زخمی شدند، اضافه می‌ شود .

در ادامه بیانیه این فدراسیون آمده است: تروریسم جهانی‌ شده که به شهرها حمله می‌ کند و علیه همه کشورهاست، آفتی است که از حمایت برخی‌ دولتها، که از آن برای دستیابی به برخی‌ اهداف ژئوپولیتیکی استفاده کرده ا‌ند، بهره مند شده است. این تروریسمی است که خطر آن به دلیل ایدئولوژی افراطی تشدید می‌ یابد و به هیچ دینی، چه رسد به اسلام، پایبند نیست. اکثر قربانیان این تروریسم، مسلمانان هستند .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید