گوگل مپ جواب سوال های شما را می دهد

کدخبر: ۱۸۰۱۷۴
گوگل قابلیت پرسش و پاسخ را از نقشه و جستجوهای خود به زودی ارائه می‌دهد.
گوگل مپ جواب سوال های شما را می دهد

گوگل گفته است علاقه فراوانی به راه اندازی پرسش و پاسخ در جستجوها و نقشه دارد، این قابلیت برای مدت کوتاهی در بتا بود و برخی رسانه‌ها نیز از آن باخبر بودند، اما گوگل در وبلاگ خود این قابلیت را به صورت رسمی اعلام کرد و گفت در آینده‌ای نزدیک کاربران می‌توانند از گوگل مپ و جستجوها سوال بپرسند.

این قابلیت قطعا برای کاربران مفید خواهد بود، اینکه شما برای یافتن یک رستوران با محل برگزاری یک برنامه از گوگل سوال بپرسید و پاسخ آن را دریافت کنید، می‌تواند به سهولت در روند کارهای شما کمک کند، حتی اگر سوال شما در رده سوالات پرتکرار باشد گوگل برایتان بهترین پاسخ را ارائه خواهد داد.

البته ممکن است قابلیت پرسش و پاسخ فعلا برای همه کاربران فعال نباشد اما با عمومی شدن آن می توانید سوال جدید ثبت و پاسخ آن را دریافت کنید، همچنین این قابلیت وجود دارد که به سوالات و پاسخ‌های ارائه شده امتیاز بدهید و حتی پیام‌های دیگر کاربران را در خصوص سوال و جواب ارائه شده مشاهده کنید.

قابلیت پرسش و پاسخ در گوگل برای دو سرویس گوگل مپ و جستجو همانطور که گفته شد برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس است و گوگل اعلام کرده قابلیت یاد شده در مرحله انتشار است و به زودی برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود.

شما می‌توانید نقشه‌های گوگل را از طریق گوگل‌ پِلِی یا وب‌سایت APKMirror دانلود کنید.

 

از گوگل مپ سوال بپرسید، جواب بگیرید!+ تصاویر

از گوگل مپ سوال بپرسید، جواب بگیرید!+ تصاویر

از گوگل مپ سوال بپرسید، جواب بگیرید!+ تصاویر

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید