انصارالله:نگرانی در جبهه داخلی وجود ندارد

کدخبر: ۱۸۰۶۰۱
رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر اینکه نگرانی و هراسی نسبت به جبهه داخلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اوضاع اطمینان بخش است.

به گزارش ایسنا، به نقل از المسیره یمن، رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که دستگاه‌های امنیتی و کمیته‌های مردمی دست به تلاش‌های بسیاری برای تثبیت وضعیت امنیتی و حفاظت از صنعاء در مقابل نفوذ گروهک‌های زیرزمینی وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی، اماراتی و آمریکایی زدند که هدف از این نفوذها، انجام حملات تروریستی با خودروهای بمب گذاری شده و مواد منفجره بود.

الصماد در دیدار با تعدادی از سرشناسان یمن و شیوخ صنعاء در کاخ ریاست جمهوری در پایتخت یمن اعلام کرد، آن دستاوردهایی که با شراکت مردمی و توسط مردمان شریف قبایل و سرشناسان یمن حاصل شد، باید به عنوان یکی از مسائلی که قابل مناقشه یا کوتاهی نیستند، حفظ شوند.

وی به طرح‌های ائتلاف متجاوز برای هدف قرار دادن جبهه داخلی اشاره کرد و گفت که نگرانی و هراسی نسبت به جبهه داخلی در یمن وجود ندارد و تمامی امور اطمینان بخش است و این چالش به فرصتی برای آگاهی از خلل‌های نهان در شراکت و ائتلاف تبدیل خواهد شد و سرشناسان و خردمندان یمن نقش برجسته‌ای در پشت سر گذاشتن این مشکلات ایفا خواهند کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین خاطرنشان کرد: دولت اجازه سقوط به سمت لغزشگاهی را نمی‌دهد که به نفع ائتلاف متجاوز تمام شود و این مهم با همکاری مردمان یمن و در رأس آنها شیوخ و سرشناسان کشور صورت خواهد گرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی