ظلم داوری به پرسپولیس در مورد اعلام نشدن پنالتی ها

کدخبر: ۱۸۰۷۷۵
پرسپولیس در دو بازی اخیر خود 4 فرصت کسب پنالتی را از دست داده و داور آنها را نادیده گرفته است.
ظلم داوری به پرسپولیس در مورد اعلام نشدن پنالتی ها

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در شرایطی به دو تساوی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دست یافتند که اگر داور کمی عدالت را در دستور کار خود قرار می‌داد، می‌توانستند صاحب 4 پنالتی شوند.

پرسپولیس در دیدار برابر سیاه جامگان به گواه کارشناسان دو پنالتی‌اش سوخت تا در نهایت هفته چهارم لیگ برتر را با تساوی پایان دهد. این تیم در دیدار رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان نیز می‌توانست با دقت داور در هنگام خطای بازیکنان الاهلی صاحب دو پنالتی شود که این صحنه‌ها نیز نادیده گرفته شد. در این دیدار نیز مدافعان سیاه جامگان در دو صحنه واضح در نیمه اول روی علی علیپور و مهدی طارمی مرتکب خطا شدند که داور از آنها عبور کرد.

 در نیمه اول این دیدار مهدی طارمی در محوطه جریمه توسط مدافع الاهلی متوقف شد؛ اما داور با گذشت از این صحنه خطای مهاجم پرسپولیس را اعلام کرد. این در حالی است که کارشناسان داوری اعتقاد دارند برخورد توپ پیش از خطای مدافع الاهلی غیر عمد بوده و داور می‌توانست خطای پنالتی را اعلام کند. در نیمه دوم نیز ارسال وحید امیری از سمت چپ پیش از اینکه به مهاجمان پرسپولیس برسد با برخورد به دست مدافع الاهلی تغییر مسیر داد که داور از این صحنه نیز به سادگی عبور کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید