سناریوی لیگ هشتم برای استقلال تکرار می شود؟

کدخبر: ۱۸۰۷۷۸
با باخت استقلال مقابل پدیده، این تیم با 4 امتیاز از 5 بازی در رده های پایین جدول قرار گرفت.
سناریوی لیگ هشتم برای استقلال تکرار می شود؟

این اتفاقی است که در لیگ هشتم هم برای استقلال افتاد. در آن مقطع استقلال با امیر قلعه‎نویی لیگ را با پیروزی 2-0 بر ابومسلم آغاز کرد اما در ادامه به پگاه رشت 1-0 باخت، با سپاهان 1-1 مساوی کرد و مس کرمان و صبای قم 1-0 و 3-1 باخت. با این نتایج استقلال با 4 امتیاز در رده هفدهم جدول 18 تیمی لیگ برتر قرار گرفت اما در ادامه همه چیز عوض شد.

استقلال در هفته ششم 6-0 استقلال اهواز را برد و در مسیر پیشرفت قرار گرفت و مدعی قهرمانی شد و سرانجام با پیروزی 1-0 بر پیام مشهد و با استفاده از باخت 4-1 ذوب‎آهن به فولاد قهرمان لیگ هشتم شد. فعلا بخش اول لیگ هفدهم دقیقا شبیه بخش اول لیگ هشتم است اما استقلالی‌ها چقدر به تکرار اتفاقات آن فصل در ادامه لیگ هفدهم امیدوارند؟

تفاوت‌هایی که در فضای موجود در باشگاه در این دو مقطع وجود دارد نشان می‌دهد که استقلالی‌ها زیاد نباید به تکرار تاریخ امیدوار باشند. هرچند منصوریان در فصل‌های گذشته همواره تیمش را گام به گام رو به جلو برده و در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری گرفته اما باز هم نشانه‌هایی هست که هواداران استقلال را به تکرار تاریخ بدبین می‌کند. در لیگ هشتم بعد از باخت استقلال به صبا خبری از تغییر قلعه‌نویی نبود و ژنرال قدرتمندانه به کار ادامه داد اما حالا صحبت از استعفا و برکناری منصوریان است. در لیگ هشتم تعداد مدعیان قهرمانی کم بود و ثباتی هم در نتایج آنها دیده نمی‌شد اما در حال حاضر پرسپولیس به ثبات خوبی رسیده و شخصیت و روحیه قهرمانی کاملی دارد. همین دو تفاوت بزرگ و تعیین‌کننده کافی است تا کمتر هوادار استقلالی به بهتر شدن اوضاع تیم و بازگشت به لیگ برتر امیدوار باشد.   

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید