تلاش جالب برای حذف اکانت ترامپ از توییتر !

کدخبر: ۱۸۰۸۲۰
والری پلیم ویلسون یکی از مامورین سابق و البته نه چندان خوش نام CIA است که در رسوایی بزرگ سال 2003 نقشی اساسی داشت. او حالا خبر از خرید توییتر و حذف حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهور پر سر و صدای ایالات متحده را داده است.
تلاش جالب برای حذف اکانت ترامپ از توییتر !

تا به اینجای کار، او موفق شده 32 هزار دلار کمک مردمی دریافت کند اما تا رسیدن به رقم 1 میلیارد دلار هنوز فاصله بسیار زیادی باقی مانده است. به عقیده او، با خرید 1 میلیارد دلار از سهام توییتر، می توان نقشی تاثیرگذار در حذف حساب کاربری دونالد ترامپ را داشت.

توییتر در حال حاضر 12 میلیارد دلار ارزش دارد و ویلسون می گوید اگر مقادیر عظیمی از سهام توییتر در اختیارش باشد می تواند فشار لازم را ایجاد کند. البته همین اقدام او نیز یک فشار گسترده است.

ویلسون می گوید توییت های ترامپ اصلا معمولی نیستند ولی جک دورسی، مدیرعامل توییتر گفته هیچ یک از توییت های ترامپ که خشونت علیه روزنامه نگارها را ترویج کرده، قوانین را زیر پا نگذاشته اند. با این حال، ویلسون تهدید ترامپ به حمله اتمی به کره شمالی را مصداق دیگری از این توییت های غیر معمولی می خواند.

سارا هاکابی سندرز، سخنگوی کاخ سفید نیز در این باره گفته که کمپین والری پلیم ویلسون «احمقانه» است و کار به جایی نمی برد و آمریکایی ها از نحوه استفاده ترامپ از توییتر راضی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید