دلایل ابقای منصوریان در استقلال

کدخبر: ۱۸۰۸۲۲
مدیران استقلال که سردرگمی آن‌ها خیلی با خشم هواداران هماهنگ شده نیست، قصد دارند با استفاده از فرصت تعطیلی لیگ آخرین فرصت را در اختیار منصوریان قرار دهند و در صورت عدم نتیجه گیری، برای برکناری این مربی وارد عمل شوند.
دلایل ابقای منصوریان در استقلال

در این شرایط برکناری منصوریان منجر به انتخاب بدون فکر و پرشتاب گزینه جانشینی خواهد شد. اسمایی که طی روزهای گذشته اعم از اشتلیکه و دالیچ حتی کخ و دام در رسانه‌ها منتشر شده حقیقتا هیچ یک صحت ندارند و اینها بازی‌های رسانه‌ای تکراری مدیر برنامه‌هایی است که همواره کوشیده‌اند از فضای وهم آلود فوتبال ایران به نفع خود سود ببرند.

تنها گزینه‌ای که به باشگاه استقلال پیشنهاد شده اسکوچیچ است که بر سر حضور این مربی هم اتفاق نظر وجود ندارد و این مربی کروات به دلیل کارنامه نه چندان پربارش در فوتبال ایران و مهم‌تر از همه نداشتن تیم در این برهه و البته فقدان کاریزما چندان مورد توجه نیست. ایضا مدیریت کنونی استقلال تحقیقات آنچنان جامع و وسیعی درباره گزینه خارجی انجام نداده و شناخت آنها از این طیف تنها به اظهارات مدیر برنامه‌ها یا واسطه‌ها ختم می‌شود. اصولا پروسه انتخاب سرمربی خارجی دشوار است و اگر مدیران باشگاه استقلال نیز بدون صرف زمان کافی و از روی احساسات مربی خارجی را برگزیند نه تنها باری از روی دوش استقلال برداشته نخواهد شد بلکه ممکن است صدمات بیشتری به این تیم وارد شود و کارنامه سیاهی برای مدیریت کنونی در پایان فصل هفدهم برجا بماند.

شاید تا نیم‌فصل هم بماند

اجرای پروژه برکناری منصوریان وقتی پیچیده‌تر می‌شود که می‌شنویم دستمزد این مربی برای 3 فصل پرداخت شده است. این خبر را باشگاه استقلال تا به امروز تایید نکرده اما در فضای مجازی بارها پیرامون این موضوع مطلب نوشته شده است. صرفنظر از ضررهایی که استقلال با برکناری منصوریان می‌بیند یا راستی و نادرستی این شایعات احتمال اینکه وی تا نیم‌فصل هدایت استقلال را بر عهده داشته باشد هم کم نیست چرا که بعد از شهرآورد نیز ممکن است نزدیکی به نیم‌فصل مدیران استقلال را ترغیب به حفظ این مربی کند که حداقل فایده این تصمیم کم شدن دایره انتقادات از کادر مدیریتی باشگاه استقلال است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید