کنایه دوباره مربی منتقد به کی روش

مایلی کهن:اگر ممنوع التصویر شده باشم؛ خدا را شکر می‌کنم

کدخبر: ۱۸۱۰۱۲
در روزهای گذشته در برخی از رسانه ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان بخاطر حمایت از بازی مسعود شجاعی و احسان حاج صفی مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی ممنوع التصویر شده است.
مایلی کهن:اگر ممنوع التصویر شده باشم؛ خدا را شکر می‌کنم

محمد مایلی کهن  در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا واکنش متفاوتی نسبت به این خبر از خود نشان داد و گفت:« من هم مثل شما تازه شنیده‌ام. اگر واقعیت داشته باشد خدا را شکر می‌کنم. اصلا چیزی به من نگفتند درباره ممنوع التصویر بودنم. اما اگر چنین چیزی باشد شکر و اگر هم نباشد بازهم شکر می‌کنم. به قدر کافی من را در این سالها نشان داده‌اند.»

وی  درباره شرایط نه چندان خوب این روزهای استقلال نیز گفت:« نمی‌شود که یک تیم همیشه شرایط خوبی داشته باشد. این فراز و فرودها همیشه وجود داشته است. طبعا اگر اجازه بدهند شرایط بهتر می‌شود. تیم‌های ما بیشتر مشکل مدیریتی دارند. مگر نگفتند پرسپولیس 200 و استقلال 100 میلیارد بدهی دارند؟! من فکر می‌کنم اگر این تیم‌ها مدیر نداشتند الان شرایط‌شان بهتر بود.از کجا معلوم که اینها بروند بیشتر نشود. مشکل جای دیگری است.»

بازیکن سابق پرسپولیس درباره احتمال موفقیت این تیم در برابر الاهلی عربستان نیز گفت: «شانس زیادی برای پرسپولیس قائل هستم. پرسپولیس باید بازی را ببرد. اما خب اگر بازی 3-3 شود هم به نفع ما خواهد شد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و پرسپولیس راهی دور بعدی شود.»

مایلی کهن درباره درگیری کی‌روش با دو نفر در استخر و همچنین دعوت نکردن از بازیکنان جدید در اردوی تیم ملی گفت: «مگر تا به الان غیر از این عمل کرده است؟ مثل آقایان پرتغالی عمل می‌کند اما رنگش نکنند و به عنوان پرتغالی به ما قالب کنند. این نظرش است و من نمی‌توانم حرفی بزنم که چه کسی را دعوت می‌کند و چه کسی را دعوت نمی‌کند و این حق یک مربی است. اما چرا کنکاش نمی‌کنید 10 روز در ایران است و بقیه روزها در استراحت است و در سال اقتصاد مقاومتی همینجور پول‌ها را می‌گیرد و به ریش همه ما می‌خندد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید