معاون اول رییس جمهور به کمک فوتبال می‌آید؟

کدخبر: ۱۸۱۰۵۳
بسته شدن حساب‌های سازمان لیگ فوتبال ایران در ادامه بدهی‌های چند ده میلیاردی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به اداره مالیات، فوتبال ایران را در وضعیت دشواری قرار داده است.
معاون اول رییس جمهور به کمک فوتبال می‌آید؟

سازمان لیگ‌برتر فوتبال ایران این‌بار اسیر مشکلی شده که قبلا بازیکنان فوتبال و سپس باشگاه‌ها درگیرش بودند. اینکه از محل درآمدهای وصول نشده باید به اداره مالیات درصدی بپردازد که این پول باتوجه به عدم ورود به خزانه فوتبال قابل پرداخت نیست. 

در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور شرایط مناسبی ندارد و عدم رونق در کارخانجات بزرگ آنها را در موقعیتی قرار داده که علاقه چندانی به سرمایه‌گذاری یا پرداخت پول برای حضور در فعالیت‌های حمایت مالی فوتبال نداشته باشند، سخت‌گیری وزارتخانه دارایی هم قوز بالا قوزی برای فوتبال ایران است که سال‌هاست در مرز ورشکستگی به سر می‌برد و ورودی مالی آن از راه درآمدهای محیطی و بلیت‌فروشی فعلا با هزینه‌های آن قابل مقایسه نیست. 

سازمان لیگ به عنوان مجری و برگزارکننده رقابت‌های فوتبال در ایران با حکم اداره مالیات مشکل پرداخت دستمزدها به داوران و سایر افراد درگیر در برگزاری رقابت‌های فوتبال را دارد و امیدوار است با توجه به ارتباط خوب مهدی تاج با وزیر ورزش و جهانگیری معاون رئیس جمهور از این طریق دستوری برای حل این مشکل بگیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید