سکوت بیطرف در مورد عدم رای اعتماد شکست / دلم برای وزارت لک نزده بود!

کدخبر: ۱۸۱۰۶۹
بیطرف وزیر اسبق نیرو علت عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس به خودش را توضیح داد.
سکوت بیطرف در مورد عدم رای اعتماد شکست / دلم برای وزارت لک نزده بود!

حبیب‎الله بیطرف وزیر نیرو در دوران اصلاحات در گفت وگو با خبر فوری درباره عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس به وی برای حضور در وزارت نیرو اظهارکرد: بدون شک باید درباره این موضوع از نمایندگان سوال کرد و جویای نظر آنها بود.

بیطرف درباره اینکه آیا باندبازی از سوی برخی از نمایندگان پیرامون عدم رای اعتماد به وی در مجلس صورت گرفته است گفت: بنده درباره این موضوع اطلاع دقیقی ندارم ولی به هرصورت برخی از نمایندگان به دلیل موضع اصلاح‎طلبی و سیاسی به بنده رای ندادند و عده دیگری از نمایندگان نیز به دلیل مطالبات منطقه‎ای و محلی به بنده رای ندادند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان که به علت مباحث منطقه‎ای به بنده رای ندادند درخواست‎هایی را داشتند که بنده در قبال این درخواست‎ها خواستار بررسی این رویکردها با منافع ملی و سپس تصمیم‎گیری درباره آنها شدم که متاسفانه با موافقت نمایندگان مواجه نشد.

بیطرف درباره اظهارات برخی از نمایندگان پیرامون اینکه وی برای حضور در وزارت نیروکم‎کاری کرده است تاکید کرد: بنده مطلقا این موضوع را قبول ندارم چرا که بنده یک برنامه جامع و کاملی را تهیه کردم و در تمامی کمیسیون‎ها، فراکسیون‏ها و مجامع استانی شرکت کردم و حرف‎های نمایندگان را گوش دادم و نظرات کارشناسی خود را نیز ارائه دادم از این رو معتقدم نه تنها فعال بودم بلکه پیش فعال نیز بودم.

وی درباره اینکه برخی از نمایندگان معتقد بودند شما نمی‎خواستید وزیر شوید گفت: بنده که خیلی دلم برای وزرات لک نزده بود اما تکلیفی از سوی رئیس‎جمهوری به بنده شده بود و بنده نیز پذیرفتم.

بیطرف خاطرنشان کرد: بین کسی که حب مقام دارد و کسی که براساس وظیفه مسئولیتی را می‎پذیرد تفاوت وجود دارد و بنده هم براساس دعوت رئیس‎جمهور و ضرورت انجام اصلاحات جدی خواستار حضور در وزرات نیرو شدم و تمام تلاش خود را در مجلس کردم اما برخی از نمایندگان از جنبه مسائل سیاسی و برخی از دیدگاه محلی و منطقه‎ای مخالف من بودند که با دیدگاه کارشناسی و مدیریتی من که منافع ملی در آن اولویت است در تضاد بود از این رو باعث شد که نتوانم رای اعتماد نمایندگان را کسب کنم.‎‎

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید