تقدیر خانواده شوماخر از همیلتون

کدخبر: ۱۸۱۱۸۳
خانواده قهرمان افسانه‌ای مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک از لوئیس همیلتون تقدیر کردند.
تقدیر خانواده شوماخر از همیلتون

لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس در مسابقات فرمول یک قهرمانی جهان در دور تعیین خط گرندپری بلژیک برای شصت و هشتمین بار به مقام نخست رسید و با رکورد میشائیل شوماخر افسانه‌ای تیم فِراری برابر شد.

همیلتون پس از رسیدن به رکورد شوماخر گفت: میشائیل یکی از بزرگ‌ترین رانندگان تاریخ است و جزو بهترین‌ها باقی خواهد ماند.

راس براون، مدیر اجرایی مسابقات فرمول یک با حضور در بلژیک، خطاب به همیلتون اظهار داشت: من اینجا هستم تا پیام کورینا شوماخر (همسر میشائیل شوماخر) و خانواده او را به همیلتون تقدیم کنم. خانواده شوماخر به لوئیس همیلتون برای رسیدن به رکورد 68 پیروزی در دور تعیین خط، تبریک می‌گویند. میشائیل همیشه می‌گفت که رکوردها برای شکسته شدن هستند و به همین خاطر از همه ما از همیلتون تشکر ویژه داریم.

همیلتون نیز در پاسخ گفت: من هم از خانواده شوماخر سپاسگزارم و باید بگویم همیشه برای میشائیل دعا می‌کنم. او همیشه مورد تحسین من بوده است و از اینکه در جدول رکوردداران تعیین خط در کنار او و در صدر قرار دارم، بسیار خوشحالم. او همچنان یکی از بزرگ‌ترین رانندگان تاریخ است.

لوئیس همیلتون، در دویستمین گرندپری خود در F1 شرکت خواهد کرد و به دنبال پنجاه و هشتمین پیروزی است. تنها شوماخر بیش از همیلتون در فرمول یک به پیروزی رسیده است. همیلتون 34 پیروزی کمتر از شوماخر دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید