مالک عرب پاری سن ژرمن حسابی در حال ولخرجی است

هزینه نیم میلیارد یورویی برای خرید 3 بازیکن فوتبال !

کدخبر: ۱۸۱۳۴۸
این روزها برخی از مالکان باشگاه های فوتبال در اروپا دست به ولخرجی های بی سابقه زده اند. در این زمینه باشگاه پاریسی که مالک آن یک قطری است در صدر قرار گرفته است.
هزینه نیم میلیارد یورویی برای خرید 3 بازیکن فوتبال !

تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن تا همین‌جا هم یکی از جذاب‎ترین نقل و انتقالات این تابستان و دنیا را انجام داده و نیمار را در ازای ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا خریده است؛ اما این پایان پول خرج کردن‌های مالک ثروتمند باشگاه فرانسوی نیست. در جدیدترین اقدام او می‎خواهد کیلیان امباپه، مهاجم ۱۸ ساله تیم فوتبال موناکو را هم به خدمت گیرد.

طبق گزارش اکیپ قرار است او در ازای 190 میلیون یورو راهی پارک دوپرنس شود و اگر این اتفاق بیفتد یعنی پی‌اس‌جی در تابستان جاری و در بازار نقل و انتقالات این فصل ۴۰۲ میلیون یورو خرج خرید تنها ۲ بازیکن کرده است.

اگر این رقم را به 7۴ میلیون یورویی که در سال ۲۰۱۳ برای خرید ادینسون کاوانی اضافه کنیم نتیجه این خواهد بود که ارزش خط حمله پاری‌سن ژرمن 486 میلیون یورو خواهد شد. وقتی به این موضوع هم دقت کنیم که لیگ یک فرانسه بعد از لالیگا اسپانیا، لیگ برتر انگلیس، سری َآ ایتالیا و بوندسلیگا آلمان، پنجمین لیگ معتبر اروپا است، پرداخت چنین ارقامی در آن توسط یک باشگاه بیشتر تعجب‌آور می‌شود.

پاری‌سن ژرمن یک هدف جدی دارد، قهرمانی در لیگ قهرمانان که مدت‎هاست برای رسیدن به آن می‏‌جنگد. اونای امری، سرمربی این تیم که می‌داند به خاطر تیم گران قیمتش یکی از پرفشارترین کارهای دنیا در حال حاضر را در اختیار دارد باید راهی پیدا کند که به بهترین شکل از این ۳ مهاجم به اضافه یولیان دراکسلر، لوکاس مورا، خاویر پاستوره و آنخل دی‌ماریا که اخیرا به بارسلونا هم نسبت داده شده، بازی بگیرد.

از آنجایی که پاری‌سن ژرمن نمی‎تواند با خرید امباپه قانون فیرپلی مالی یوفا را رعایت کند، احتمال این که دی‌ماریا به بارسلونا ملحق شود بسیار زیاد است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید