معاون اول احمدی‌نژاد رئیس دفتر آیت الله شاهرودی می شود؟

کدخبر: ۱۸۱۵۰۲
روزنامه اعتماد نوشت: اینکه فصل تغییر در مجمع تشخیص مصلحت نظام که سال‌ها بود ترکیبی ثابت داشت فرا رسیده، کاملا طبیعی است. در این میان اما شایعات بسیاری هم هستند که به گوش می‌رسند.
معاون اول احمدی‌نژاد رئیس دفتر آیت الله شاهرودی می شود؟

هفته گذشته که حکم ریاست پنج ساله آیت‌الله هاشمی شاهرودی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر شد بخشی از این شایعات تایید و برخی دیگر هستند که در این میان تکذیب شده‌اند. تا اینجای کار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تایید کرده است که مرکز مطالعات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام حذف خواهد شد.

در دو روز گذشته اما شایعه انتخاب رییس دفتر رییس جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که به گوش می‌رسید. فرد مورد نظر در این مورد هم «پرویز داودی»بود. با این حال پرویز داودی از انتخابش به عنوان رییس دفتر آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی اظهار بی‌اطلاعی کرد. اما پرویز داودی کیست؟

پرویز داودی، عضو 65 ساله مجمع تشخیص مصلحت نظام است که سابقه معاونت اولی را در دولت اول محمود احمدی‌نژاد داشته است. البته او در زمره افرادی بوده که راه خود را از احمدی‌نژاد جدا کرده است و حالا مشخص نیست که آیا او رییس دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی می‌شود یا خیر؟پیش از این نیز و در طول سال‌های ریاست آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد هاشمی‌رفسنجانی برادر آیت‌الله بود که ریاست دفتر وی را بر عهده داشت. از همین رو مشخص نیست که انتخاب آیت‌الله هاشمی شاهرودی برای رییس دفترش چه فردی باشد./ اعتماد

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید