نوبخت خبر داد

بررسی «حصر» در جلسه شورای عالی امنیت ملی

کدخبر: ۱۸۱۵۵۱
« در حال حاضر فعلا سخنگوی دولت هستم.» این را محمدباقر نوبخت در نخستین جلسه‌ای که با عنوان «نشست سخنگوی دولت» مطرح شد، می‌گوید؛ سخنگویی که احتمالا ردای سخنگویی در دولت دوازدهم برای او موقتی خواهد بود اما متولی برگزاری نخستین جلسه سخنگویی در دولت دوازدهم شد.
بررسی «حصر» در جلسه شورای عالی امنیت ملی

روزنامه اعتماد با این مقدمه نوشت: دیروز محمدباقر نوبخت که در چهار سال گذشته مسوولیت سخنگویی را بر عهده داشت از اولویت‌های دولت دوازدهم گفت و به سوالاتی که برای رسانه‌ها در روزهای اخیر به وجود آمده بود، پاسخ گفت.

از مساله «حصر» که نوبخت در مورد آن از مطرح شدن موضوع در جلسه شورای عالی امنیت ملی خبر داد و تاکید کرد امیدوار است تا گام‌های بعدی هم برداشته شود تا وضعیت معاونت اطلاع‌رسانی رییس‌جمهور که بازهم نوبخت جواب آنچنان روشنی در مورد آن نداد. به هر شکل محمدباقر نوبخت صبح دیروز درباره مساله حصر، اعتصاب غذای کروبی و خروج نیروهای امنیتی از خانه او، اظهار کرد: درباره خروج نیروهای امنیتی، وزیر اطلاعات گزارشی داد که این اتفاق افتاده و ان‌شاءالله گام‌های بعدی هم برداشته شود.

وی ادامه داد: اینکه دادگاهی تشکیل شود در حوزه اختیارات قوه‌قضاییه است اما من در جلسه شورای عالی امنیت ملی حضور داشتم که مباحث خوب و دقیقی آنجا مطرح شد که البته جمع‌بندی آن را دبیر شورا گزارش خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید