کلاهبرداری از بازیکنان پرسپولیس و استقلال

کدخبر: ۱۸۱۶۲۴
دوست بسیار نزدیک تعداد قابل توجهی از فوتبالیست‌های شناخته شده لیگ برتر کلاهبردار از آب درآمد!
کلاهبرداری از بازیکنان پرسپولیس و استقلال

میزان نوشت: این فرد ابتدا با تعدادی از بازیکنان مطرح پرسپولیس رفاقتی بسیار نزدیک برقرار کرد و سپس از طریق همین رابطه توانست با چند نفر دیگر از بازیکنان فوتبال رابطه‌ای نزدیک برقرار کند. نکته قابل تامل اینجا بود که هدف او از برقراری ارتباط دوستی با فوتبالیست‌ها نبوده و بلکه به دنبال پیدا کردن راهی بوده تا بتواند از آنها کلاهبرداری کند.

این اتفاق هم با توجه به رفاقت بسیار نزدیک با چند نفر از ستاره‌های فوتبال ایران رخ داد و فرد مورد نظر پس از جلب اعتماد فوتبالیست‌ها،‌ پول‌های هنگفتی از بازیکنان برای خرید و وارد کردن خودروهای خارجی به کشور گرفت.

بازیکنان فوتبال ایران که تعداد آنها هم کم نیست با توجه به اعتماد بسیار زیاد به دوست نزدیک خود،‌ پول‌های قابل توجهی برای داشتن خودروهای لوکس در اختیار او گذاشتند اما بعد از مدتی متوجه شدند که هیچ کدام از وعده‌‌ها عملی نشده و دیگر خبری از دوست نزدیک‌شان نیست!

در نهایت پس از بررسی‌های بسیار زیاد و خبردار شدن از این موضوع که این فرد از بازیکنان دیگر هم با وعده وارد کردن خودروهای لوکس پول‌‌های آنچنانی گرفته،‌ فوتبالیست‌های لیگ برتری که با اکثر آنها در تیم‌های پرسپولیس،‌ استقلال و تراکتورسازی حضور دارند، متوجه می‌شوند فردی که مدت‌ها با او دوستی داشته‌اند‌، یک کلاهبردار بوده است.

به همین دلیل آنها تصمیم گرفتند با استخدام یک وکیل به صورت دسته جمعی به اتهام کلاهبرداری از دوست سابق و حالا کلاهبردار خود به دادگاه شکایت کنند تا بلکه با گیر انداختن او پول خود را پس بگیرند. گفتنی است با اجرای مراحل اولیه پرونده،‌ این فرد تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید