ماجرای نسبت دادن «ژن خوب» به پسر حجت الاسلام قرائتی + عکس

کدخبر: ۱۸۱۶۶۶
رضا قرائتی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش به شایعاتی که درباره پسر حجت‌الاسلامی قرائتی به وجود آمده بود، پاسخ داد.
ماجرای نسبت دادن «ژن خوب» به پسر حجت الاسلام قرائتی + عکس

به گزارش مهر رضا قرائتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:‌ لقدخلق ... ما انسان را به بهترین صورت و نظام آفریده ایم سوره تین آیه 4

هرچه زمان می گذرد اعتقادم نسبت به نظریه تافلر عمیق تر می شود؛ موج سومی که او دیده بود پیش بینی چنین وقایعی را داشت، که هجوم اطلاعات و اخبار برای کسب درآمد، ساختار اخلاقی و ایدئولوژی را درهم می شکند! متاسفانه چندی است که شاهد نشر اخبار کذب در فضای مجازی هستیم که سهم بسزایی از هزینه ٢٠ میلیارد تومانی جابجایی خبر و تبلیغات در روز را دارد، و گاهی برخی از آن به عنوان محلی برای کسب درآمد استفاده می کنند.

تقدیر به اینجا رسید که به بهانه ای گذری کوتاه از زنگی شخصی وکاریم را در این مکان مجازی نشر دهم:

برسر سفره پدر کارگری که عاشق ریخته گری بود و انسانی ساده زیست ،که باتوجه به شرایط سخت زندگی، به استادکاری چیره دست و حاذق در رشته ریخته گری رسید، بزرگ شده ام که هم خود او و هم پدرش از اساتید قرآن در کرمانشاه بودند مرحوم استاد محمدعلی قرائتی که علاوه برشغلش عاشق قرائت قرآن هم بود. تلاش، امید به زندگی و ایمان به خدا همواره سرلوحه زندگیش قرار داشت، بعضی اوقات که از حواشی کار خسته و دلگیر می شدم به درد و دل با او می نشستم و فراموش نمی کنم شعری را که به من می گفت: «با خدا باش و پادشاهی کن بی خدا باش و هرچه خواهی کن»

روی صحبت من با کسانی است که از هول حلیم به داخل دیگ بی اخلاقی افتادند و بدون بررسی وشاید برای آلوده کردن فضای امید در جامعه در هر تاریکی تیری می اندازند که شاید... ای ...... دانش آموخته رشته مدیریت روابط عمومی و ارتباطات هستم، از روزنامه فروشی کیهان، اطلاعات و قطاب فروشی گرفته تا کار در ریخته گری و تراشکاری را تجربه کردم تا اینکه سال ٧١ در وزارت کار ، سازمان آموزشی فنی وحرفه ای کشور در قسمت بایگانی مشغول به کار شدم . به لطف خدا و دعای خیرپدر ومادرم و تلاش ، امید و علاقه ای که داشتم در ٢٥ سال عمر کاری مسیر ارتقای شغلی از کارشناسی تا مدیر کلی را پشت سر گذاشتم و در چند دوره بعنوان کارمند نمونه و مدیرشایسته از مسئولین و وزرای وقت مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته و ازسال ٩٣ با لطف خداوند و اعتمادی که استاد بزرگوارم جناب آقای دکتر علی ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به من داشتند، حقیر را بعنوان مشاور و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کار منصوب نمودند.

و العاقبه للمتقین.

ضمن ارادتی که به حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای قرائتی دارم تا آنجایی که مطلع هستم ایشان اهل کاشان هستند و فرزند پسر ندارد.

1253747_5e52fc7a-7d5c-4146-8274-519843123f9f

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید