دختران پرسپولیسی در کنار برانکو+عکس

کدخبر: ۱۸۱۶۸۸
پرسپولیس در دومین دیدار دوستانه خود در تعطیلات لیگ عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه شریعتی کرج به مصاف تیم شهدای رزگان رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. برای سرخپوشان در این مسابقه علی علیپور (2 گل) و احمد نوراللهی به ثمر رساندند.
دختران پرسپولیسی در کنار برانکو+عکس

در جریان برگزاری دیدار دوستانه پرسپولیس با تیم شهدای رزکان کرج، مسوولان موسسات خیریه در حالی از باشگاه، تیم پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ تقدیر کردند که تعدادی از دختربچه های این مراکز خیریه نیز حضور داشتند .

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در جریان این مراسم، برانکو ایوانکوویچ به همراه محمود خوردبین و کریم باقری در کنار زمین حضور یافتند و در این مراسم پر شور شرکت کردند.

سرخپوشان که با ترافیک شدید به کرج رسیده بودند، در میان استقبال هواداران و میزبانان وارد ورزشگاه شدند. بدلیل ناهماهنگی‌های لازم، حاشیه زمین بازی بسیار شلوغ بود. حدود دو هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند. استقبال کم این بازی دوستانه به دلیل همزمانی این دیدار با بازی تیم ملی ایران برابر کره جنوبی بود.

این مسابقه با بلیت فروشی همراه بود و درآمد حاصل از آن برای انجام امور خیریه و کمک به کودکان بی‌سرپرست بود. مسوولان هیات فوتبال کرج، مسوولان دولتی و همچنین پیشکسوتان ورزشی جزو مدعوین این بازی بودند.

دختران پرسپولیسی

 در ادامه این مراسم، برانکو به نمایندگی از سوی مسوولان برگزاری، بج‌های تهیه شده را به سینه مدیران موفق موسسه خیریه مادر مهربان آویخت. تعدادی از دختر بچه های بی‌سرپرست این بنیاد خیریه نیز در کنار برانکو حضور داشتنتد و در پایان عکس هایی نیز با این مربی موفق به ثبت رساندند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید