واکنش چهره ها به فاجعه اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی + عکس

کدخبر: ۱۸۱۸۱۰
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت :چهره‌های مطرح کشورمان، با انتشار پیام هایی، درگذشت دانش آموزان در حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفتند.
واکنش چهره ها به فاجعه اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی + عکس

حادثه‌ای دلخراش، برای دانش آموزان دختر هرمزگانی؛ حوالی ساعت 4 بامداد جمعه یک دستگاه اتوبوس با 45 سرنشین حامل دانش آموزان از شهرستان‌های رودان و میناب که از بندرعباس به سمت شیراز در حال حرکت بود، در محور داراب - بندرعباس واژگون شد که به دنبال این حادثه طبق آخرین گزارش‌ها تا این لحظه 10 تن کشته و 35 تن مجروح شدند.

با اعلام خبر واژگونی اتوبوس و درگذشت چند دانش آموز هرمزگانی، چهره‌های مطرح کشورمان، با انتشار پیام هایی در شبکه های اجتماعی، درگذشت دانش آموزان هرمزگانی در این حادثه دلخراش را تسلیت گفتند.

 محمدجواد آذری جهرمی نوشت:

"بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون ، سحرگاه امروز و پیش از آنکه سپیده دم عید قربان بدمد، حادثه ای بسیار تلخ که از تحمل معمول انسان خارج است، ملت عزیز، نجیب و صبور ایران را داغدار کرد و غمی بزرگ کامشان را تلخ کرد و عیدشان را به عزا آمیخت؛ اتفاقی بس غم بار، دردناک و دلخراش که برای جمعی از دانش اموزان عزیز استان هرمزگان اتفاق افتاد و تمامی مردم و خانواده های ایرانی را در بهت و عزا فرو برد. ‎اینجانب ضمن تقدیم تسلیت به خانواده های عزیز این پروانه های معصوم پرپر شده، مردم بزرگوار کشورمان و بالاخص استان هرمزگان و ارزوی شفای عاجل برای مصدومان عزیز این حادثه، امیدوارم این سانحه به دقت و وسواس توسط مسئولین امر مورد بررسی قرار گیرد و چنان شود که ملتی بزرگ، چنین ماتم زده نگردد و مصیبتی مشابه دامن گیر فرزندانش نشود."

 

مهتاب کرامتی با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس، درگذشت دانش آموزان هرمزگانی را تسلیت گفت.

 

معصومه ابتکار نوشت:

"حادثه تلخ و باورنکردنی تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی را به همه هموطنان به خصوص خانواده های داغدار آنها تسلیت می گویم و برایشان صبر آرزو دارم.
حادثه ای که سبب از دست دادن، معلولیت و مجروحیت دختران با استعداد کشور شود قابل قبول نبوده و باید آیین نامه های موجود در این زمینه بازنگری و اصلاح شود. همچنان که دستگاههای مسئول نظارتی باید پاسخگو باشند و از تکرار چنین وقایعی جلوگیری کنند.
از درگاه خداوند مهربان سلامت کامل مجروحین و برای خانواده های نگرانشان آرامش مسئلت می کنم."

 

رضا صادقی نوشت:

"عادت ندارم بر خلاف نگاه قلبم ببینم ، با تمام احترام و باور قلبى و اجازه مردم نازنین شهـرم کنسرت امشب رو موکول میکنیم به زمانى دیگر به احترام و هـمدردى با خانواده داغ دیده هاى حادثه دختران معصوم هـرمزگانى ام، ممنونم از تهیه کنندگان و دست اندرکاران کنسرت امشب که همراه این باور و تصمیم بودن، تمام قلبم براى این دختران پاک و معصوم مچاله شد."

 

رامبد جوان نیز با انتشار عکسنوشته‌ای وقوع این حادثه دلخراش و درگذشت دانش آموزان هرمزگانی را تسلیت گفت.

 

بهاره رهنما نوشت: "تسلیت به خانواده های داغ و مصیب زده دختران پاک و معصوم سرزمینم و از خداوند متعال برایشان طلب صبر دارم"

 

شهرام قائدی نوشت:

"فرزندت از مدرسه برمی گرده کاغذی تو دستشه، با ذوق و شوق به سمتت می یاد: بابا اینو امضا کن قراره بریم اردو، امضا نکنی هزار اخم و غر که تو چه جور بابای هستی منو جلو دوستام کوچیک میکنی میخوای از فردا بهم بگن بچه ننه ،و اگه امضاء کنی پیر میشی تا برگرده البته اگه...

درد سنگینی ست مادر و پدر داغدار ،مرا در غم خود شریک کنید."

واکنش چهره‌ها به حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگان +تصاویر

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید