ایران-سوریه؛ تقابل دو خط دفاع آهنین!

کدخبر: ۱۸۱۸۷۸
بازی سه‌شنبه شب ایران و سوریه جدال بهترین خطوط دفاعی قاره آسیا در مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه است. ایران در 9 مسابقه خود در این رقابت‌ها گلی دریافت نکرده و سوریه هم فقط 6 گل خورده که 2 تای آن هم از روی نقطه پنالتی به دست آمده است. ژاپن هم با 6 گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در میان تیم های گروه B داشته است.
ایران-سوریه؛  تقابل دو خط دفاع آهنین!

خوردن 6 گل در 9 مسابقه آن هم مقابل تیم‌هایی مثل ایران، کره جنوبی و قطر نشان می‌دهد که سوریه در فاز دفاع تیمی قدرتمند و با برنامه است. دو بازی رفت آنها مقابل کره جنوبی و ایران در مالزی که با تساوی بدون گل به پایان رسید کامل‌ترین نمایش دفاعی این تیم در مسابقات بود. به خصوص بازی با کره که می‌توانست با شکست چشم‌بادامی‌ها هم همراه شود.

اما آنچه می‌تواند ایرانی‌ها را به باز کردن دروازه سوریه امیدوار کند، نیاز سوریه به 3 امتیاز این بازی است. سوری‎ها تقریبا در تمام بازی‌های قبلی خود نمایشی کاملا دفاعی داشتند و بیشتر دل به ضدحملات بسته بودند اما در مقابل ایران، آنها چاره‌ای جز باز بازی کردن و هجوم به سمت دروازه ما ندارند و همین می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای گلزنی ما فراهم کند. نکته دیگر مصدومیت بهترین مدافع سوریه است که به احتمال زیاد به بازی با ایران نمی‌رسد. عمرو المیدانی در بازی قبلی سوریه مقابل قطر مصدوم شد و بین دو نیمه جای خود را به حمید میدو داد.

آی اسپورت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید