گزارش مرکز بررسی‌های استراتژیک از اتفاقات ورزشگاه یادگار/ تراکتور قهرمان بود؟

کدخبر: ۱۸۱۹۰۳
عجیب‌ترین اتفاق فوتبالی ایران را می‌توان به لیگ چهاردهم مربوط دانست؛ جایی که تراکتور قهرمان نشد اما جشن قهرمانی تلخی را برگزار کرد.
گزارش مرکز بررسی‌های استراتژیک از اتفاقات ورزشگاه یادگار/ تراکتور قهرمان بود؟

به گزارش ایلنا، تراکتورسازی در کنار سپاهان و نفت تهران مثلث قهرمانی فصل چهاردهم فوتبال ایران را تشکیل می‌دادند و تا روز پایانی معادله قهرمانی آنها نامشخص بود.

در هفته پایانی لیگ برتر سپاهان باید در فولادشهر به مصاف سایپا می‌رفت و تراکتورسازی نیز از نفت تهران پذیرایی می‌کرد. سپاهان در پایان بازی را با دو گل به سود خود خاتمه داد و تراکتورسازی اما نتوانست از برتری 3 بر 1 خود محافظت کند و با تساوی 3 بر 3 شرایط را کاملا عوض کرد. اما در عین ناباوری این تراکتوری‌ها بودند که در پایان بازی به جشن قهرمانی پرداختند و تصاویر عجیبی از استادیوم یادگار امام تبریز آنها را در حال جشن قهرمانی به نمایش گذاشت. در این ارتباط گفته می‌شد انتشار یک خبر اشتباه مبنی بر تساوی سپاهان باعث شده آنها به گمان قهرمانی به برگزاری جشن بپردازند. جشنی که البته دقایقی کوتاه ادامه داشت و همه چیز به بهت و غم و اندوه تبدیل شد.

اکنون بعد از دو سال و اندی از آن ماجرا گفته می‌شود مرکز بررسی استراتژیک قرار است گزارش خود از دلایل و مقصران این مساله را اعلام کند و به زودی آن را رسانه‌ای خواهد کرد. گزارشی که نشان می‌دهد چه کسانی منبع خبر اشتباه تساوی سپاهان و برگزاری تلخ ترین جشن قهرمانی لیگ برتر بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید