پژمان منتظری استقلال و جام جهانی را با هم از دست داد

کدخبر: ۱۸۲۱۵۴
با طولانی‌تر شدن مدت مصدومیت پژمان منتظری، حالا استقلال یک مشکل بزرگ دارد و آن کمبود مدافع میانی تخصصی در فهرست است.
پژمان منتظری استقلال و جام جهانی را با هم از دست داد

 در حال حاضر فقط لئاندرو پادوانی، مجید حسینی و عظیم گوک مدافعان میانی تخصصی استقلال هستند که همین حالا دو نفر آنها مصدومند! این اتفاق می‌تواند تا بازگشت منتظری بارها تکرار شود و دست منصوریان در پست دفاع میانی خالی بماند. به همین دلیل یک شایعه خیلی جدی مطرح شده و آن احتمال خروج نام پژمان منتظری تا پایان نیم‌فصل از فهرست استقلال است. گفته می‌شود مدیران و البته کادر فنی استقلال به شکلی کاملا جدی به این گزینه فکر می‌کنند و به دنبال پیدا کردن یک مدافع میانی در روزهای باقیمانده تا پایان فصل نقل و انتقالات هم هستند.  

البته نصرالله عبداللهی، سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به خارج کردن پژمان منتظری از لیست استقلال گفته:« این یک شایعه است چنین کاری را انجام نخواهیم داد. منتظری آنقدر برای ما قابل احترام است که کادر فنی چنین کاری انجام  نخواهد داد.منتظری سال ها برای استقلال زحمت کشیده و قطعا با بهبودی در نیم فصل دوم به تیم ما کمک خواهد کرد.»

منتظری با مصدومیتی که نصیبش شد بازی های تیم ملی را از دست داد و با این شرایط احتمال حضورش در جام جهانی هم به حداقل رسیده است، مگر این که او زودتر از موعد آماده حضور در میادین بشود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید