صبح امروز تونل توحید شاهد فوت یک موتور سوار بود

کدخبر: ۱۸۲۱۹۸
بر اثر بی‌احتیاطی، تغییر مسیر ناگهانی و عدم کنترل موتورسیکلت از سوی راکب، تصادف مرگباری در مسیر شمال به جنوب تونل توحید رقم خورد که باعث شد بیش از یک ساعت در عبور و مرور مسیرهای منتهی به تونل اختلال به وجود آید.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید اسماعیلی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت ضمن اشاره به وقوع یک فقره تصادف مرگبار که عصر روز گذشته در تونل توحید رخ داد، در تشریح جزییات حادثه گفت: ساعت 17 و 15 دقیقه روز گذشته چهارشنبه 26 مهرماه وقوع یک فقره تصادف فوتی در مسیر شمال به جنوب تونل توحید به ماموران پلیس راهور مستقر در بزرگراه چمران مخابره شد و لحظاتی بعد در دستور کار قرار گرفت.

به گفته او به محض حصول خبر تیم گشت خودرویی پلیس بزرگراه به محل حادثه اعزام و به بررسی موضوع پرداخت: مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت که راکب دستگاه موتورسیکلت که از شمال به جنوب چمران در حال تردد بود بدون توجه به فرمان پلیس وارد تونل می‌شود و در ادامه به علت سرعت بالا، تغییر مسیر ناگهانی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به شدت با یک دستگاه خودروی 206 که در همان مسیر در حال تردد بود برخورد می‌کند. شدت برخورد به حدی بود که مرگ راکب جوان که "محمد" نام داشت را در همان دقایق اولیه رقم زد و به دنبال آن ترافیک سنگین در مسیر مذکور رقم خورد. هرچند تصادف در داخل تونل صورت گرفته و خدمت‌رسانی در تونل نیز به خاطر شرایط حاکم قدری دشوار است اما تاخیر حضور عوامل پزشکی قانونی برای انتقال جسد علت اصلی ترافیک به وجود آمده بوده که در نهایت با تلاش و مدیریت ماموران راهور شهر تهران پس از گذشت یک ساعت‌ونیم ترافیک به روال عادی خود بازگشت.

اسماعیلی گفت: معمولاً در هر تصادفی ما با تاخیر حضور عوامل پزشکی قانونی در صحنه جهت انتقال جسد مواجه هستیم که در تصادف روز گذشته نیز پزشکی قانون ساعت 19 برای انتقال جسد به محل رسید که سبب شد بار ترافیکی محور شمال به جنوب بزرگراه چمران سنگین شده و بر تقاطع جلال آل احمد، پل گیشا - شیخ فضل‌الله، میدان توحید و تقاطع آزادی توحید تا میدان جمهوری تاثیر گذاشته و شاهد بار ترافیکی پرحجمی باشیم.

به گفته رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در یک سال‌ونیم گذشته به دلیل نظارت پلیس و ممنوعیت تردد خودروی سنگین و موتور سیکلت در تونل‌های پایتخت، هیچ‌گونه تصادفی ناشی از حضور موتور سیکلت در تونل توحید اتفاق نیفتاده است: این حادثه به دلیل عدم توجه به توصیه پلیس و بعد از این مدت رخ داده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید