با استفاده از فناوری، مردم با فرمان اتومبیل خود حرف می زنند

کدخبر: ۱۸۲۳۰۲
در حال حاضر و در عصر فعلی، هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهید فرمان اتومبیل تان را جدا کرده و آن را در هر جایی با خودتان حمل کنید؛ اما در آینده و دوران اوج اتومبیل های خودران، داستان احتمالاً متفاوت خواهد بود.
با استفاده از فناوری، مردم با فرمان اتومبیل خود حرف می زنند

کمپانی جگوار به تازگی از از یک فرمان مفهومی به نام Sayer رونمایی کرده که برای آینده دور و زمانی که اتومبیل ها خودشان به حرکت در می آیند و دیگر مالکیت یک اتومبیل به صورت شخصی معنایی ندارد طراحی شده. این فرمان -که دیگر طراحی دایره ای شکل ندارد تا کاملاً مطمئن شوید مفهومی آینده نگرانه است- از سیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کند و می توانید آن را از یک اتومبیل به اتومبیل دیگر ببرید.

هوش مصنوعی Sayer، به عنوان دستیار شخصی شما عمل می کند و می تواند به سرویس های آنلاین مشخصی متصل شود تا به کمک آنها، در هر زمانی قادر به دسترسی به یک اتومبیل باشید. بنابراین تنها کاری که لازم است انجام دهید سفارش یک اتومبیل خودران، متصل کردن فرمان به داشبورد اتومبیل و استفاده از آن همچون یک دستیار شخصی است.

اگرچه این فرمان در نوع خود تکنولوژی جالبی به حساب می آید، اما به نظر می رسد بسیاری از کاربران طی دهه های آتی، ترجیح دهند به جای حمل دائمی از چنین دیوایس عظیم الجثه ای، صرفاً از موبایل های هوشمندشان استفاده کنند که حمل پذیری بیشتری هم دارد. با این وجود، در مراحل ابتدایی فراگیری استفاده از اتومبیل های خودران، کاربران قطعاً از سوار شدن در اتومبیلی بدون فرمان، احساس نگرانی خواهند کرد و قطعاً همراه داشتن فرمانی هوشمند همراه با یک نمایشگر کامپیوتر و هوش مصنوعی، می تواند خیال افراد و خانواده ها را از امنیت این اتومبیل ها راحت کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید