پدر دانش‌ آموز فوت‎ شده هرمزگانی: رضایتنامه ندادم

کدخبر: ۱۸۲۳۷۱
نماینده مردم بندرعباس گفت: اجازه پایمال شدن حقوق دانش آموزان هرمزگانی در حادثه داراب را نخواهیم داد و با مقصران این حادثه طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش مهر، احمد مرادی سه شنبه شب در دیدار با خانواده های دو دانش آموز متوفی شیوا مبینی و مهرنوش ناصری در حادثه واژگونی اتوبوس در جاده داراب ضمن عرض تسلیت به این دوخانواده داغدار گفت: دانش آموزان هرمزگانی در حادثه داراب گلچین شده باغ علم و دانش بودند که در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

مرادی بیان داشت: ما هم به عنوان نماینده مردم در مجلس از این حادثه دردناک متاثر شدیم که چرا در طول این سالها دانش آموزان هرمزگانی دست خوش این گونه حوادث در جاده ها می شوند وبرای جلوگیری از آن تا کنون کاری صورت نگرفته است.

نماینده مردم بندرعباس عنوان داشت: حادثه رانندگی داراب همه ملت را متاثر کرد و سبب شد تا برای پیگیری و رسیدگی به جزئیات این حادثه مسئولان کشوری و استانی تا روشن شدن و شفاف سازی این وضعیت نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

مرادی گفت: ضرورت و اهمیت این حادثه به حدی بود که در همان ساعات اولیه مسئولان کشوری وارد عمل شده و برای نحوه رسیدگی به حادثه دیدگان در همان ساعات ابتدایی دستورات لازم را صار کنند.

مرادی بیان داشت: نمایندگان هرمزگان این موضوع را جزء دستورات خود قرار داده و با حضور در دفاتر وزرای دولت خواهان رسیدگی به موقع به مجروحان و برخورد جدی با عاملان حادثه شدند و این موضوع را تا بیان حقایق پیگیری خواهیم کرد و اجازه پایمال شدن حقوق دانش اموزان  این حادثه را نخواهیم داد.

نماینده مردم بندرعباس گفت: هرگونه رسیدگی و پیگیری برای برخورد با مقصران این حادثه یک وظیفه است که این موضوع را از مجلس شورای اسلامی تا استان به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

جعفرمبینی پدر دانش آموز  شیوا مبینی در این دیدار ضمن تشکر از حضور وپیگیری های نماینده ها نسبت به این حادثه گفت: نماینده ها پیگیر مطالبات خانواده های دانش آموزان باشند ونگذارندحقی از این دانش آموزان پایمال شود.

مبینی گفت: استان هرمزگان در طول این سالها دستخوش اینگونه حوادث بوده است واین حادثه هم قطعا اخرین حادثه نخواهد بود.

پدر شیوا مبینی درخصوص نداشتن رضایت نامه فرزند خود در این اردو گفت: از انجایی که دختر من سر گروه گروه سوده بود وهرچند وقت در ایت اردوها شرکت داشت نسبت به حضور مرحومه در اردوهای قبلی به وی رضایت نامه داده شده بود اما برای حضور در این اردو هیچ رضایت نامه ای را امضاء نکردم.

وی از نماینده مردم بندر عباس در مجلس شورای اسلامی خواست تا با پیگیری خود نسبت به عاملین حادثه کوتاهی نکند تا دیگر شاهد قصور مدیریتی نباشیم گفت: قطعا در این حادثه آموزش وپرورش استان هم  بدون قصور نبوده اما نسبت شناسایی عاملین آنها باید مدیران متولی نهایت تلاش را داشته باشند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید