ویدیوهای یوتوب را به آسانی دانلود کنید

کدخبر: ۱۸۲۴۶۵
یوتوب غنی ترین منبع ویدیویی و یکی از پر طرفدارترین وبسایت های جهان به شمار می رود اما دانلود ویدئو های این سایت برای کاربران بصورت طبیعی با مشکلاتی همراه است.
ویدیوهای یوتوب را به آسانی دانلود کنید

 متأسفانه همانطور که می دانید دسترسی به این وبسایت برای کاربران کشورمان با مشکلات عدیده ای همراه است. پیش از این برای دانلود ویدیوهای این مرجع یا باید محدودیت ها را دور می زدید و یا از انواع و اقسام نرم افزارها روی رایانه خود استفاده می کردید.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات uVidBot@ را برایتان معرفی کنیم. با استفاده از ربات فوق می توانید ویدیوهای یوتوب را با کیفیت دلخواه خود (با حداکثر کیفیت 720p) دانلود نمایید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی uVidBot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه ربات روی start/ ضربه بزنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. پس از آن دو راه برای دانلود ویدیوها از یوتوب در اختیار شما قرار می گیرد.

پس از ارسال لینک یوتوب می توانید با استفاده از دکمه «ویدیوهای مشابه» ویدیوهای مرتبط با لینک ارسالی را نیز مشاهده کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید