نظرسنجی: ترامپ در واشنگتن منفورتر از همه ایالت‌‌های آمریکاست

کدخبر: ۱۸۲۶۳۰
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد فقط ۱۲ درصد از مردم ایالت واشنگتن از عملکرد رئیس جمهور خود رضایت دارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت دیلی کالر، نتایج نظرسنجی «سروی مانکی» که به تازگی منتشر شد، نشان می دهد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پایتخت این کشور بیشتر از سایر نقاط مورد نفرت مردم قرار دارد.

نتایج این نظرسنجی سطح رضایت مردم از رئیس جمهور آمریکا را در 50 ایالت مختلف این کشور نشان داد. بر اساس این نظرسنجی، در کل 40 درصد از مردم آمریکا از عملکرد شغلی ترامپ رضایت دارند و 57 درصد از عملکرد وی ناراضی هستند.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد در ایالت های مهمی از جمله فلوریدا، ویسکانسین، پنسیلوانیا، آریزونا، کارولینای شمالی، میشیگان و نوادا، سطح رضایت مردم از عملکرد دونالد ترامپ بالای 40 درصد است. این درحالیست که در 12 ایالت، سطح رضایت مردم از عملکرد رئیس جمهور از 35 درصد هم کمتر است. در واشنگتن دی سی فقط 12 درصد از مردم از عملکرد دونالد ترامپ رضایت دارند و 83 درصد مردم از وی ناراضی هستند.

هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ریاست جمهوری 2016 در انتخابات سال گذشته از حمایت 90.9 درصدی مردم واشنگتن برخوردار بود. این درحالیست که فقط 4.1 درصد از مردم این ایالت به دونالد ترامپ رأی داده بودند.

نظرسنجی سروی مانکی از 1 تا 7 سپتامبر سال جاری میلادی روی حدود 14 هزار نفر از مردم ایالت های مختلف آمریکا به صورت اینترنتی برگزار شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید