رسوایی در شورای شهر نظرآباد / پیش پرداخت برای شهردار شدن!

کدخبر: ۱۸۲۸۵۴
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد گفت که 3 نفر از اعضای شورای فعلی شهرستان و شهردار منتخب نظرآباد و 2 واسطه به اتهام مسائل مالی دستگیر شدند.

محمد قیومی روز گذشته در گفت‌وگو با «ایرنا» درباره علت دستگیری 3 عضو شورای شهر نظرآباد و شهردار این شهر گفت: اعضای شورای پنجم شهر نظرآباد قبل از اتمام دوره چهارم و شروع دوره پنجم رایزنی‌های انتخاب شهردار را انجام می‌دهند که در این میان 19 گزینه برای شهرداری معرفی می‌شوند و شهردار منتخب پس از رایزنی‌های مختلف به 3 نفر از اعضای شورا هر کدام 50 میلیون تومان به‌عنوان پیش‌قسط پرداخت می‌کند تا وی به‌عنوان شهردار انتخاب شود.

قیومی اظهار کرد: طبق بازرسی‌های به عمل آمده یک عضور شورا اقرار صریح کرده و 2نفر دیگر ابتدا انکار می‌کردند، اما بعد از بازپرسی اقرار کرده‌اند که توافق شده اما هنوز پولی دریافت نکرده‌اند. وی افزود: با توجه به اینکه 2 فرد واسطه نیز در این پرونده به همراه سه عضو شورا و شهردار بازداشت شده‌اند و به‌طور صریح خبر از دریافت پول برای هر سه عضو شورا داده‌اند، به نظر می‌رسد که 2 نفر دیگر وجه را به‌عنوان پول دستی گرفته‌اند. وی افزود: با توجه به اینکه یکی از این افراد خانم بود، همسر وی بازداشت و با قرار کفالت آزاد شده است و مابقی تا تکمیل پرونده در بازداشت به سر می‌برند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید