درخواست مهم باشگاه پرسپولیس ازهوادارانش

کدخبر: ۱۸۳۱۶۱
مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای رسیدن به شرایط مالی بهتر واداره کردن این باشگاه ها درخواست کرده اند که بلیت فروشی بازی هایشان را در دست بگیرند. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای از هوادارانش درخواستی داشته است.
درخواست مهم باشگاه پرسپولیس ازهوادارانش

در این اطلاعیه آمده است؛ همانطور که پیش از این به هواداران میلیونی و پر شور پرسپولیس اعلام شده بود، درخواست می‌شود تا تعیین نحوه تهیه بلیت برای بازی پیش رو از تهیه آن از طریق سامانه الکترونیک خودداری نمایند.

این اقدام و درخواست تنها به منظور دفاع از منافع و حقوق پرسپولیس مطرح می‌شود. با وجود تمام پیگیری‌ها تاکنون منافع این باشگاه که متعلق به هواداران است از ناحیه هزینه‌هایی که همین هواداران برای تماشای بازی تیم محبوب خود انجام می‌دهند فراهم نگردیده است. از سوی دیگر آنچه در فوتبال دنیا عرف است و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بر آن تاکید می‌ورزد سپردن بلیت فروشی مسابقات و در آمد حاصل از آن به خود باشگاه است. نکته‌ای که مسوولان محترم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم بر آن تاکید داشته‌اند.

دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان از هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) که روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد به میزبانی پرسپولیس خواهد بود و بر این اساس نحوه بلیت فروشی این بازی  نیز از سوی باشگاه پرسپولیس تعیین و روز شنبه به اطلاع هواداران عزیز و علاقمندان به فوتبال خواهد رسید. در همین راستا بار دیگر از هواداران که حمایت آنها از تیم و برنامه‌های باشگاه عامل اصلی قدرتمندی و اقتدار پرسپولیس است تقاضا می‌شود تا اعلام روز شنبه از تهیه بلیت بازی‌های تیم محبوبشان از سامانه‌های بلیت فروشی الکترونیکی خودداری کنند. تردیدی نداریم پیروزی اخیر سرخپوشان که باعث شادی و غرور ملی بود موجی از هیجان و انگیزه برای هواداران ایجاد کرده است تا با حضور در ورزشگاه در یک روز وسط هفته نیز خاستگاه این قدرتمندی و توانمندی را بر روی سکو ها به نمایش بگذارند، به همین منظور اقدام‌های لازم برای تامین این خواست هواداران در حال انجام است که روز شنبه اعلام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید