قلعه نویی امشب در آزادی تشویق می‌شود؟

کدخبر: ۱۸۳۷۱۷
استقلال تهران بحران زده در شرایطی امشب در تهران و از ساعت 20:00 میزبان ذوب آهن اصفهان است که سرمربی سابق آبی ها روی نیمکت اصفهانی ها نشسته است. در شرایطی که منصوریان با استقلال خوب نتیجه نگرفته است انتظار می رود تماشاگران استقلال در این بازی سرمربی سابق خود را تشویق کنند.
قلعه نویی امشب در آزادی تشویق می‌شود؟

امیرقلعه نویی در شرایطی به ورزشگاه آزادی باز می گردد که حواشی اخیر استقلال بر میزان محبوبیت او میان هواداران افزوده است.

امیر قلعه نویی با کسب 5 عنوان قهرمانی در لیگ برتر (سه قهرمانی با آبی پوشان و دو قهرمانی با سپاهان) پرافتخارترین سرمربی تاریخ 16 ساله این رقابت به شمار می رود.

قدرتنمایی دهه گذشته استقلال در لیگ برتر که در مقطعی با رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا هم همراه شد، دوران خوشی را برای هواداران استقلال رقم زده بود، اما کم کم اختلافات قلعه نویی با بازیکنان بزرگ تیم نظیر جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و .. باعث شد تا حدودی از محبوبیت او تحت الشعاع این حواشی قرار بگیرد و در ادامه که تیم استقلال از قدرت میانه ‌های دهه 80 فاصله گرفت، بر تعداد هوادارانی که از او رضایت نداشتند، اضافه شد و حتی در آخرین فصل حضور این مربی شاهد شعارهایی علیه او از روی سکوها بودیم. در نهایت قلعه‌نویی پس از رفت و بازگشتی کوتاه، به تبریز کوچ کرد و حالا سومین فصل پیاپی را دور از آبی پوشان تجربه می کند.

البته بازگشت قلعه نویی با تیم تراکتورسازی به ورزشگاه آزادی هم کم حاشیه نبوده و هنوز درگیری های واضح او با مهدی رحمتی از خاطره ها پاک نشده است؛ روزی که باز هم برخی سکوها علیه سرمربی سابق خود شوریدند.

این روزها اما شرایط استقلال فاصله زیادی حتی با روزهای افول این تیم در حضور امیرقلعه نویی دارد و صحبت های اعضای هیئت مدیره و سرمربی تیم در برنامه شب گذشته نود، جو منفی هواداران در اطراف تیم را نسبت به گذشته شدت بخشیده است.

بی تردید هر چه بر این حواشی که در حال حاضر در بیشترین حد ممکن قرار دارد، افزوده شود، از سوی دیگر بر محبوبیت امیرقلعه نویی میان استقلالی ها افزوده می شود؛ مربی ای که خاطرات خوشی را در اذهان هواداران استقلال رقم زده است.  حالا قلعه نویی در اوج این حواشی و در شرایطی که استقلالی ها دل خوشی از علیرضا منصوریان ندارند، به ورزشگاه آزادی بازخواهد گشت؛ اتفاقی که می تواند جوی که در گذشته وجود داشت را برای پرافتخارترین سرمربی لیگ تغییر دهد و حتی شاید بار دیگر شاهد تشویق او در ورزشگاه آزادی باشیم؛ اتفاقی که تا فهمیدن آن باید 24 ساعت دیگر صبر کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید