۲ بازیکنی که مسی آنها را برای بارسلونا می خواهد

کدخبر: ۱۸۳۷۱۹
یک رسانه اسپانیای مدعی شد که در ترکیب اتلتیکو مادرید دو بازیکن هستند که ستاره آرژانتینی بارسلونا دوست داشته هم‌تیمی‌‌اش شوند.
۲ بازیکنی که مسی آنها را برای بارسلونا می خواهد

رادیو اوندا سروی اسپانیا در برنامه‌ای با نام «ترانسیستور» ادعا کرد که باشگاه بارسلونا تابستان امسال برای خرید دو بازیکن اتلتیکو مادرید تلاشی نافرجام داشته است.

طبق ادعای این شبکه سائول نیگوئس و آنتوان گریزمان دو بازیکنی بوده‌اند که خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا به توصیه لیونل مسی قصد خرید آنها را داشت و برنامه‌اش برای این کار آنقدر جدی بود که حتی حاضر شده بود غرامت فسخ قرارداد قبلی هر دوی آنها را به اتلتیکو مادرید بپردازد.

غرامت فسخ قرارداد سائول 80 میلیون یورو بود اما درست پیش از آنکه بارتومئو برای خرید وی دست به کار شود، اتلتیکو مادرید قرارداد این بازیکن اسپانیایی را تمدید کرد و غرامت فسخ قرارداد او را به 150 میلیون یورو افزایش داد.

بعد از این ماجرا، بارتومئو به سراغ گریزمان رفت و این بار هم در سناریویی مشابه مطلع شد که غرامت فسخ قرارداد این مهاجم فرانسوی به 200 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است. با این حال بارسلونا به اتلتیکو مادرید 140 میلیون یورو پیشنهاد داد که مورد قبول این باشگاه واقع نشد که دلیل اصلی آن محرومیت روخی بلانکو از خرید بازیکن تا ماه ژانویه سال 2017 بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید